wtorek, 21 lipca 2015

czym chata bogata

W lipcu melduję się z kilkoma ATC.

W wyniku zbiegu artystycznych okoliczności pewnego dnia zajrzałam na blog artgrupy, gdzie napotkałam wymianę i wyzwanie atc pod hasłem Eksplozja Koloru. Temat idealnie mi pasował, bo właśnie wymagane chlapanie odbywało się na moim biurku, zgłosiłam się więc :-) Los przydzielił mi do wymiany koleżankę Jamajkę i troszkę się zestresowałam. Ale wyszło na zdrowie- mobilizująco. Użyłam wszystkiego z mojego pudła z farbami i maziającymi substancjami, stąd tytuł posta. Brakuje tylko zasmażki :)

Tak powstały bardzo frestylowe i abstrakcyjne trzy maleństwa (ojej, jak się odzwyczaiłam od takiej małej powierzchni!).




Ponieważ to na wyzwanie, to należy się tu znaczek:


I po kolei malizny pojedynczo:






Który poleci do Marty? Niespodzianka :-P




A wszystko zaczęło się pokazu Keren Tamir  (na kanale Artists Live) i wygranego w jego trakcie atc jej autorstwa, które zachęciło mnie do powrotu do tej formy zabawy z papierem. Nie robiłam ich dłuuugo, ostatnio na jakieś wyzwanie na scrapujących polkach....

Oto Atc od Keren  (thank You, Keren!):



To jeszcze nie koniec z ATC. Jest więc szansa na odwiedziny mańka jeszcze w tym miesiącu.

Ahoj! :-)

14 komentarzy:

JaMajka pisze...

Bajeczne 💟 każdy bym chciała :D i będę dumna i szczęśliwa, kiedy Pan listonosz przyniesie mi jedno z tych małych cudeniek :) zaszalałaś w pięknym stylu!

mojescrapowisko pisze...

Ależ u Ciebie kolorowo! :))

artiza pisze...

Genialne i bardzo energetyczne :-)

Janka pisze...

To prawdziwa eksplozja! Świetnie!

Iwona create pisze...

Łał... to jest totalna eksplozja kolorów - fantastyczne ATCiaki :)

Denisa Gryczova pisze...

Blowing my mind! Bravo!

Boei pisze...

Śliczne! Bajka ;)

Blue-Nika pisze...

Wow! Fantastyczne.

piaseiza pisze...

Wspaniałe! Poszłaś na całość :)

Matilde pisze...

Kolorowe cudo!

mrumru pisze...

istna eksplozja barw! cudne :)

malwinku malwinkowo pisze...

piekne, piekne, piekne:)!

Lawendowy Czas pisze...

niesamowite :)

artiza pisze...

bajeczne:)ach