niedziela, 27 lipca 2014

pasiak w 3d

Nie ma co czarować, Pinterest jest moim nałogiem, prawie codziennie przed snem oglądam co nowego nawrzucano, są dni, kiedy udaje mi się skończyć po kilku minutach, a są takie, że przepadam na zbyt długo :-) Za którymś razem trafiłam na kartkę Heather Pulvirenti z ciekawym tłem, zachciało mi się spróbować i oto efekt:


Ukośne paski podklejone są piankową taśmą, uznałam więc, że niejednolity papier (na spodzie Moniki Tarasin-Lenart, na górze Agnieszki Anny, tag z papieru Craftlove studio 75) razem z efektem 3d nie wymagają już wielu dodatków, więc reszta prościutka. W sumie to może być męska kartka, dość powściągliwa, ale jednak z jakimś "mykiem".  Pomysł na paskowe tło w 3d uważam za bardzo ciekawy i może jeszcze go kiedyś wykorzystam :-)

1 komentarz:

frezja pisze...

ciekawa karteczka :) bardzo ciekawa :)