sobota, 3 maja 2014

Przerwa!

Przerwa we wstawianiu kolejki prac sprzed ponad tygodnia, na coś co udłubałam przedwczoraj. Kupiwszy nowe wykrojniki muuusiałam je wypróbować. Znacie to? wyjmuję z opakowania, ciacham albo stempluję i potem zapominam używać.  Mam nadzieję, ze tym razem tak nie będzie. Karteczka prosta, dość niezwykła jak na mnie, bo na białym tle, ze wszystkimi wykrojnikami jakie się znalazły w jednej kopercie. Ale nie mogłam się powstrzymać, żeby nie dodać jakiegoś mediowego trochę mniej grzecznego elementu. Jest więc wzorek maskowy (maska malutka, ale fantastyczna, bardzo poręczna, uniwersalna i tania, kupiona w studio75) z pasty strukturalnej z lidla farbowanej distressami.



Kolory takie kojarzące mi się tropikalnie, zupełnie odwrotnie niż dzisiejsza pogoda, która przypomina listopad. Brrr! Nie powiem, o której się dziś wygrzebałam z łóżka, hyhy:-)

Staram się nie wypaść z rytmu, nie zapomnieć o podłubaniu tego i owego, więc zabieram się do zabawy znów.

8 komentarzy:

noomiy pisze...

Świetna! u mnie takie spóźnienia to norma! :p

Peninia pisze...

Fantastyczna karteczka!Pięknie w tych kolorach!

Tak...z wykrojnikami tak mam :) Albo znajdzie się taki ulubiony,którego cały czas używam... :)

annekescardart pisze...

Lovely card and design. Love the details the feathers.
Have a wonderful Sunday Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Koczes pisze...

super kolorki i kompozycja, a najbardziej podoba mi się tło:D ściskam cię serdecznie!!!

JaMajka pisze...

Świetne kolory!

Habka pisze...

Cudna ta kartka, nie mogę się napatrzeć! I jeszcze moje ulubione kolory :)

Aneta Szybowicz pisze...

Świetne robisz prace,widze ,że masz talent do "mediowania", u mnie to jeszcze wciąż raczkowanie:) serdecznie dziękuję za przemiłe odiwedziny na moim blogu:) pozdrawiam

Wioletta Jagiełło-Czech pisze...

piękna kombinacja wykrojników, super zestawienie :)A i kolorystyka śliczna