sobota, 17 maja 2014

Od-wy-jazdowo

Nie, nie, nie, wcale się nie zatrzymałam w pędzie dłubania i nie porzuciłam mańka znów. Nieeee, po prostu pojechałam do domu na parę dni i zostałam wciągnięta w wir rodzinnego życia. Nawet zdjęcia sobie załadowałam do bloggera, ale jakoś nie było mi po drodze, żeby post opublikować.

No to nadrabiam. Dwie niezobowiązujące kolorowe chlaptusowe karteczki. Zrobione "sobie a muzom", ot, dla zabawy, a spodobały się mojej siostrze i u niej zostały :-)


I druga z niebieskim żuczkiem, co od poniedziałku do niedzieli jest sobą. I tak w kółko. Żuczek dumny jest jak paw, zaś kolor jego zwie się adekwatnie- peacock feathers :-)




Ciąg dalszy w zamiarze:-)

3 komentarze:

edyta350 pisze...

Super tło w tej pierwszej :)

Aga Ga pisze...

Obie karteczki są cudne. Połączenie tej żółci z niebieskim niezwykle energetyzujące :)

kasia | szkieuka pisze...

Normalnie powstaje seria! Ta druga kartka pasuje, moim zdaniem, do zakładek "nic nie muszę: :)