poniedziałek, 6 stycznia 2014

Postanowienie

Ostatnio bardziej mi po drodze z szydełkiem, z nim zaczęłam 2014r, ale wracam do papieru w końcu!

Nie zwykłam robić postanowień, zwłaszcza z okazji Nowego Roku, ale zrobiłam przy sprzątaniu biurka- że w końcu użyję jednego z zakupionych butonów vel badzików, bo najbardziej mi się ciągle uśmiechało je mieć, zamiast stosować.

Ten tag miał już chyba z 5 wersji, z których rezygnowałam, sądząc, że powinnam słoneczny guzior od Dryszki zaoszczędzić na lepszą okazję... co kończyło się tym, że nic nie robiłam. Użyłam, a jak zajdzie potrzeba kupię sobie drugi, o!

Tag jest spory, może uchodzić za kartkę, dla kogoś, komu chcemy powiedzieć coś miłego. W sumie to resztkowiec. Poza okragłą ozdobą użyłam też w końcu ramki i narożnika z masy MS, oszczędzanej nie wiadomo po co, a także zapomnianego tzw. bulionu do ozdabiania paznokci, którego oczywiście na paznokciach nigdy nawet nie planowałam mieć :-)

Ma wszystko, co lubię- odpowiednie kolory, recyklingowy sznurek od korali z chińskiego sklepu, zszywacz, drewienkowy papier, ulubiony wzorek zrobiony pastą z lidla (za pomocą wykrojnikowego wzoru, jako maski), stronę z francuskiej książki i stemple (stempell i kartoon napis, motyl od Rae), dziurkaczowe paski i darcia oraz Finnowy papier.


Dziś dzień sprzątania biurka... na ogół skutkuje to nagłym atakiem weny... więc bądźcie czujni:-)

8 komentarzy:

Jyoti pisze...

Ha! Ja z tymi badzikami też tak mam, że bardziej je mam niż używam:)) I nawet pomysłu na nie mam,chociaż tak bardzo chciwie je zamawiałam...
A tu proszę, jakie fajne zastosowanie! Baaardzo mi się podoba:)

frezja pisze...

super :) slicznie wyszlo :) a z uzyciem buttonow tez tak mam :)

maj. pisze...

Ha! Ja ze wszystkim tak mam, że wolę mieć niż używać :D Piękny tag, zaiste słoneczny!
Najmilszego w Nowym Roku!!!

skrzatka pisze...

Och! Podoba mi się!

Belladonna pisze...

Cudny. Wspaniałego 2014!

Drycha pisze...

Badziki są do używania :D Nie chcecie przecież, żeby się marnowały zmiętoszone w schowkach :) Powtórzę się - super tag :)

Matilde pisze...

Super! :)

Anonimowy pisze...

świetna kartka ! :)