środa, 18 grudnia 2013

To już jest koniec

moich świątecznych kartek :-)
Ostatnia kartka poleciała na wymianę którą zorganizowała Groszek, do Basi.

Śnieżyna wyszła jakaś żółtawa, a tak naprawdę była perłowo-biała... taka nie do końca typowa świąteczna, ciepło-zimna kartka.


 W cieniu leżakując prezentowała się tak :-)

Jak przystało na wymianę, dostałam również sympatyczną świąteczną kartkę do Basi, ale nie zdążyłam jej zrobić zdjęcia, a jutro rano wsiadam w pociąg i wracam przed Sylwestrem. Jak tylko Basia wrzuci ja na swojego bloga, to pożyczę sobie zdjęcie, ewentualnie zaprezentuję ją po świętach. Basiu, bardzo dziękuję za wymianę :-)

Na fali świątecznej pracowitości papierowej zrobiłam tez kilka zakładek, więc zajrzyjcie po 27. grudnia, może uda się gdzieś cyknąć foty.

Tymczasem życzę Wam już wesołych i pięknych Świąt i zmykam się pakować :-)

1 komentarz:

Świat według Basi pisze...

To ja bardzo dziękuje za wymiankę cudną karteczkę i wspaniałe przydasie .