poniedziałek, 4 listopada 2013

Post grubas

W długi weekend rozpędziłam się z kartkami świątecznymi. Będzie grubo. Zdjęć aż kilka, mam nadzieję, że jakoś to przeżyjecie. Od sasa do lasa, prawie każda inna, ale właśnie tak mi to sprawia frajdę. Nie wiem, co będę robić w grudniu... pewnie kartki wielkanocne:-)

Póki co rządzą drewienka i śnieżynki oraz zwierza różne. No to do rzeczy!


Nie tak całkiem tradycyjnie, za to płasko pro-wysyłkowo:-)




Tu już kompletnie mnie poniosło z kolorami. W rzeczywistości nei wydaje się tak ponura, bo ta szarość na brązowym to perłowa farba akrylowa, półprzezroczysta, śnieżyna też pomgiełkowana na turrrkusowo z perłowym poblaskiem.


cukierkowa! kolor zwany aqua z czerwonym, bardzo wesołe połączenie moim zdaniem. Wiem, trza było na kremowym napis zrobić i wyciąć serwetkę. Ale już tak zostanie, może następnym razem będę mądrzejsza PRZED :-)



Domeczkowa z nowym stemplem vivowym (nie jest krzywa, tylko jakoś tak bokiem zapozowała :)



Ptaszkowa nieskomplikowana. Kolory tradycyjniejsze. Drewienka dwa rodzaje, taśma washi i papier Magicznej Kartki.


Bliźniak niejednojajowy, z jelonem:


 I na deser dawka kiczu:-) yuuuhuuu! jelon i różowe na jednym łobrazku!


I tak mi się ten jelon ostatni podoba najbardziej chyba :-)

Zdjęcia cykałam rano przed pracą, popędzana migającą na czerwono baterią w aparacie, ale obawiam się, że się nie zmoblizuję, żeby je pstryknąć jeszcze raz, więc wybaczcie...

Do następnego ataku weny! :-)

12 komentarzy:

malflu pisze...

oj oj piękne wszystkie- jest klimat,jest moc :-)

kasia | szkieuka pisze...

Kartki cudo! Moja ulubiona to chyba ta z miętką - takie mam ostatnio skłonności kolorystyczne. I jelon na końcu też mi się podoba, z drewienkiem I śniegiem, jak się patrzy. Taki jakiś "wiejski" jest, w najlepszym znaczeniu tego słowa. I vivowa pieczęć z domkami jest przesympatyczna, szczególnie z takim białym śnieżkiem.

montagna pisze...

istny twórczy szał :) jest klimat. nawet z tym różem ;)
a ja wciąż czekam na wenę...

artiza pisze...

fantastyczna seryjka...cudo:)

Asia3city pisze...

cudne... a najbardziej pierwsza

PaNaKo pisze...

Wszystkie fajne,a jelon najfajniejszy!

frezja pisze...

piekne kartki :) ta druga mnie sie najbardziej podobywywuje :))

Ewa Yvette Kierzek pisze...

Jelon wymiata czy chcesz czy nie :D

Karmeleiro pisze...

Rewelacyjne kartki, widzę, że wena aż paruje :)

Miss Kitsch pisze...

Z miejsca zakochałam się w kiczowatej! ♥

malutka pisze...

No widać, że zaszalałaś.Dla mnie wszystkie wymiatają :)

Justyna pisze...

Ależ one są prześliczne!