niedziela, 25 sierpnia 2013

szybkie pisanie

Na wyzwanie ekspresowe#44 na Scrapujących Polkach zrobiłam wpis w zeszycie z projektu zeszyt. Pierwszy, który nadaje się do pokazania, musiał odleżeć... hmmm... chyba 2 lata:-)


Duuuużo literek, wg kursu Tores (jedno z wymagań wyzwania), czyli tło z książki z naklejonymi literami z wykrojnika. Poza maszyną i motylem są tu same literki! Alfabet stemplowy w trzech krojach, resztki po wycinaniu liter wykrojnikiem, litery wycięte z arkusza papieru primy, taśma dekoracyjna z napisami, stemple pocztowe z napisami i stempel tło z primy z drobnym wzorem pisma odręcznego odbijany tuszami i białą perłową farbą akrylową.


Wprawdzie zaliczyłam skuchę i pierwsza wersja poszła do kosza, ale przy drugiej bawiłam się doskonale. Inspiracją do takiego, a nie innego napisu był znaleziony na pintereście cytat: " I write because I don't know what I think until I read what I say".
A motyl to tekturka ze stempellicarton.pl.

Miłej niedzieli!

9 komentarzy:

Tores pisze...

Jak pięknie! Dokładnie wg kursu i jeszcze tyle innych literek :) Przepiękna maszyna, przepiękny motyl, genialny cytat. Bardzo mi się szalenie podoba :)

frezja pisze...

genialny :D bardzo mnie sie podoba :DD

annekescardart pisze...

This is just lovely. Like the way you put the wings and typwriter together.
Love this mini album. Thanks for showing Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Jyoti pisze...

Mnie się również bardzo szalenie podoba!!! Dopasowanie obrazu do przekazu - GENIALNE :))

Martyna pisze...

pięknie!

frezja pisze...

przychodze zeby Cie pobudzic do dzialania :D co to za lenienie sie? :P wszystko ok mam nadzieje? :D <3 <3 <3 pozdrawiam :D

artiza pisze...

Cudo...mam nadzieje , że spotkamy sie 12 października w Rzeszowie na zlocie:)

Matilde pisze...

Ale fajneeeee!!!!!!!!!!

Belladonna pisze...

Rewelacja miesiąca :)