środa, 14 sierpnia 2013

Można było

...wygrać taki, wart około 40zł, zestawik dobrości stemplokartonowych w moim pożegnalnym (pożegnalnym z dt, ale tu zostaję jeszcze i będę straszyć dalej:P) candy. Wygrała  Matilde i do niej poleciała dziś przesyłka z tym oto:


4,5 arkusika tekturek, jeden mały albumik, którego nie widać, bo jest ukryty:-), jedna maska i blejtramik.
Brały udział 2 osoby, więc szanse były 50/50. Kto się zgapił niech żałuje, o!:-)

 A ja dalej dłubię skrycie i wciąż jestem niezadowolona i zgubiona na formacie 30x30. Porwałam się na wielki jak dla mnie blejtram. I fragmentami mi się podoba, a w całości nie zachwyca, więc jeszcze pewnie nałożę z 5 warstw farby tu i ówdzie:-)

Póki co wygląda w szczegółach tak:

i tak:


oraz tak:
a w całości tak:

i wciąż nie zasłużył na miano ukończonego. Ale się bawię:-)


6 komentarzy:

frezja pisze...

fiu fiu, niezly zestawik :))
blejtramik takze niezly :))

frezja pisze...

teeeeeeeeeeeeeee??!!

JaMajka pisze...

Bardzo fajna całość :) lekka i nastrojowa

Muszelia pisze...

No bo jak się robi candy w wakacje, to potem się przegapia :( szkoda :) może następnym razem :) blejtram zapowiada się bardzo obiecująco!

Matilde pisze...

O ja! Ale fajny zestawik! A na tę maskę to już się normalnie ślinię z radości :)
Blejtramik fantastyczny, tylko zastanawiam się co Ty tu jeszcze chcesz wcisnąć?? :))

Mrouh pisze...

ha, własnie chce ując bo przedobrzyłam, wiec musze co nieco zakryc-kolejnymi warstami farby pewnie... ale najpierw nabiorę dystansu, zeby mnie oswieciło, gdzie pociapac:-)