poniedziałek, 22 lipca 2013

Przetwornik

Sezonowo dziś:-)

Na fali robienia notesów wydłubałam sobie PRZETWORNIK, czyli przepiśnik na przetwory- to zupełnie oddzielny dział mojej prywatnej książki kucharskiej, bardzo sezonowy, dlatego może stanowić oddzielny tomik.

Zainspirowały mnie świetne słoiki- grafika z bloga U printables RebecciB. Udałam się po wydruki do firmy, która drukuje wizytówki, więc jakość jest więcej, niż zadowalająca- druk jest leciutko wypukły, kolory piękne, kartonik sztywny.





Ozdoby dodane minimalnie, bo lepiej, żeby nie wylądowały w dżemie w szale wekowania. Idealna wstążeczka rypsowa w jabłuszka z Lemoncraft. Serduszko poglossowane.

W środku kieszonki na karty, w każdej przegródce zmieści się ich 3-4, karty wciąż w produkcji:-) Przeznaczam ten tomik na mniej oczywiste przepisy, wypróbowane, lubiane, lekko podrasowaną klasykę (jak. np. lemon curd albo śliwkową nutellę, ogórki w musztardzie), których co roku na nowo szukam w internecie:-)


Przegródki nieskomplikowane- każda z innym sloikiem i długopisowymi szlaczkami odręcznymi, tak luzacko:


Niektóre słoiczki już częściowo zapełnione stemplowanymi owocami:


W różnych kombinacjach kolorystycznych:


Kieszonka na przepis na "niebo w gębie" w słoiku:-)


Jest tych przegródek jeszcze kilka, ale nie ma sensu zamęczać zdjęciami. Tyły kart wszystkie w ten deseń, z rożnymi owocami:




Dżem morelowy całkiem klasyczny, truskawkowy sok i dżem, galaretka porzeczkowa i agrestowa już w spiżarni:-)

8 komentarzy:

Barbarella pisze...

Bardzo fajny przetwornik :)

(Ha,zrobiłam kartkę z tym samym słoiczkiem z serduchem i tez ma glossy ;))

frezja pisze...

dzialaj, dzialaj, po miesiacu posuchy nalezy Ci sie :))
fajny ten przetwornik, ale na "niebo w gebie" nie ma mocnych!! :)

kasia | szkieuka pisze...

Ale się rozpędziłaś! Gdyby istniała jakaś nagroda za kreatywne wykorzystanie słoików, to masz jak w banku :)

a.le kartka pisze...

Świetny pomysł i wykonanie super. Bardzo mi sie podoba:)

wyszywanka7 pisze...

Pomysł i wykonanie też mi się bardzo podoba, a przetwory na pewno będą wspaniałe.

magda pisze...

Na pewno przepiśnik, czy raczej przetwornik - przepraszam - zawiera moc smaków, ale wiesz co, smaczne są już same połączenia kolorów i bardzo ciekawa forma. Zaskakuje, zachęca do przeczytania co z czym i jak dla mnie - absolutnie absorbuje zmysły :)

Justyna pisze...

Mmm pyszny! ;)

Hogata pisze...

Ależ świetny ten Twój przetwornik!