wtorek, 5 marca 2013

Wioooo!śnie dodać skrzydeł

Poskrapowiskowe wrażenia jeszcze całkiem świeże, nowe zabawki bardzo cieszą i kuszą, aż świerzbią łapki:-)

Ochoczo zasiadłam do wypróbowywania nowych przydaśków i poganiania wiooo!sny, dodając jej skrzydeł- "ptaszku" dorobiłam dwie pary motylich:-)


Kolory.... że hej! a w dodatku użyłam nowych stempelków z Dryszkowego stoiska- listek mały i warkocz, zatem nadaje się na wyzwanie 3rd Eye- Vivid Challenge:



W porannym słońcu:
W cieniu:
I z ukosa:



Na tak małej powierzchni poużywałam mnóstwo nowych rzeczy- aż 4 wykrojniki, 2 stemple, 2 mgiełki, perełki w płynie oraz papier Love is in the air 7dots studio całkiem niedawno dostany od Tusi przy okazji wymiany herbacianej.
W sumie to maleństwo jest kwintesencją łódzkich spotkań- mega energia  plus mnóstwo nowych zabawek. Kto jeszcze w Łodzi na Skrapowisku nie był, powinien się nastawić na następny raz. Szczerze polecam!:-)

7 komentarzy:

Drycha pisze...

hahah, aleśmy się zgrały, wczoraj wieczorem dopasowywałam motyle skrzydła sówce :DDDD
:* za udział w wyzwaniu :D

Matilde pisze...

Teraz to wiosna już nie ma wyjścia - musi przyjść :)

JaMajka pisze...

Poznaję tego ptoka :D ale fajny :D super kolory <3

Muszelia pisze...

:D Rzeczywiście Skrapowisko daje potężnego kopniaka energetycznego... i jeszcze ta pogoda :) Szalenie miło było mi gościć Cię na wystawie :D do zobaczenia za rok :D

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetny jest!!!
Kolory... super :))
:*

Pinezk owa pisze...

kolory meeega energetyczne! świetny ten ptok i ile tego tam na takim małym tagu :)

magda pisze...

Aaale wiosna u Ciebie! A poranne słońce, uchwycone na zdjęciu - perełka :) Też przywiozłam Dryszkowe listki ze Skrapowiska, czekają na album. Dużo różnych elementów, można ich wypatrywać i odnajdywać coś nowego, a to lubię :)