czwartek, 14 marca 2013

E równa się em ce kwadrat

Kawa do kwadratu, na wymianę collage cafe.

Problem był taki, ze ja kawę owszem, raz dziennie, właściwie jako rytuał porządkujący dzień tylko. Bo tak ogólnie to raczej herbata wzbudza gorętsze uczucia. Ale ludzi, którzy bez kawy żyć nie mogą na świecie niemało, a na pintereście łatwo ich złowić, zatem posiłkowałam się różnymi przemyśleniami na temat kawy właśnie stamtąd zaczerpniętymi.

Ot takie hasełko tyczące się tła, z którym poszalałam, ale potem je trochę za bardzo przysłoniłam... Kolory moje, wszystko niby gra, ale poniosło mnie i za dużo się tu dzieje...


Na baczność bardziej:





W związku z tym, że nie do końca mi się podobał, prawie z tego co na biurku usklejałam ten jaśniejszy...

Na pinta ktoś wrzucił obrazek z tablica szkolną, na której wypisane było hasło E=mc2 rozwinięte jako Energy= milk+coffee. Jakoś mocniejsze wydało mi się More Coffee i tak zostało na moim tagulcu:   


W jasności, choć właściwie zbyt wielkiej, ale lepszej foty nie będzie:


I z ukosa, widać tu perłowate ślady farby aplikowane przez maskę:


Zrobiłam sztuki dwie, nie umiałam się zdecydować, która powinna zostać wysłana do Dony, mojej pary w wymianie... wysłałam obie:-)

Wpadłam w tagomanię, a powinnam robić zaproszenia... :-)

16 komentarzy:

Muszelia pisze...

Oba świetne, też nie umiałabym wybrać... ale to pierwsze tło rzuca na kolana :D

Arte Banale pisze...

Genialne! I wykonanie i pomysł - oba!!!!

Galaxia pisze...

Świetne tagi! Dla mnie ten ciemniejszy ;)
Ja nie umiem żyć bez kawy, więc utożsamiam się z tekstem z drugiego taga!

Karmeleiro pisze...

Espresso yourself - fanastyczne!

elpimpi pisze...

Świetne! Ale SUPER pomysł! :-)

Chasia pisze...

Obie bardzo ciekawe, nietuzinkowe. Ale moim faworytem jest pierwszy tag :)

Pinezk owa pisze...

jeśli chodzi o słowa to - jesteś genialna, a jeśli chodzi o tlenie (tła w sensie) to - ... ucz mnie mistrzu! :D

maj. pisze...

Dylemat z tłem zaiste...Ale i tak widać, że piękne!!!

Matilde pisze...

Świetne!!!!!!!

rumianek pisze...

Oba są rewelacyjne a hasło super :)

Nordstjerna pisze...

Rewelacyjne, oba! Pierwsze zdecydowanie jest mi bliższe przez tło (wcale a wcale nie jest za dużo wszystkiego!), a drugie powala hasłem :))) .

Bea pisze...

pysznie!!!

Dona pisze...

Oba są przecudne! Na żywo wyglądają jeszcze lepiej :D Wielkie dzięki :)

nomissn pisze...

Jako fizyk koniecznie muszę zapamiętać nowe znaczenie symboli we wzorze:)

Belladonna pisze...

Wspaniały pomysł i wykonanie!

Justyna pisze...

Wcale za duzo sie nie dzieje! Tag jest cudny! Zgadzam sie z przedmowczyniami w kwestii nauczania, jak osiagnac takie efekty. Moze zamiescilabys jakis minikurs?
PS Przepraszam za brak polskich znakow - wina klawiatury;)