poniedziałek, 11 lutego 2013

kochamciowe

Wciąż jestem w fazie napędzania weny i czuję, że sprawdza się moja hipoteza, że im więcej człowiek dłubie, tym więcej ma pomysłów i chęci- czyli nie należy zarzucać działań hobbystycznych, bo to szkodzi wenie:-)


Oczywiście, bywa rożnie, raz wyjdzie coś znośnego, raz mniej, ale frajdy przybywa i to jest najważniejsze. Nawet będąc mało entuzjastycznie nastawioną do walentynek, podchwyciłam pretekst i dziubałam sobie z upodobaniem karteczki różne, które wpasowały się w wyzwanie na blogu stempell&kartoon. Wyzwanie wielce przyjemne, dające dużą wolność, hasło "kocham", forma dowolna (więcej szczegółów oraz pełne miłości prace projektantek znajdziecie na blogu sklepowym).


Wyszły mi dwie kartki, które niekoniecznie muszą być walentynkami, dmuchawcowa (plus mały tag i małe serduszko) energetyczna i serdeczna:



oraz druga taka bardziej freestyl'owa, z wiosennym kwiatkiem i słoikowym serduszkiem:-)



Zdjęcia robię na parapecie w pracy, jak tylko niebo trochę pojaśnieje, ale widać, że to bida z nędzą, bo szybciorem. Słyszałam już ćwierkające ptaszory, więc może już do wiosny bliżej niż dalej, nawet jeśli skrzydlatym się tylko coś pomerdało z tym ćwierkaniem:-)

Miłości i wiosny rychłej życząc Wam, znikam aż do jutra:-)


4 komentarze:

Bea pisze...

Pyszne! Serc nigdy za wiele!!

Gunnila pisze...

Świetne i energetyczne, brak weny to chyba tylko dlatego, że napisów nie ma ostatnio?

rudlis pisze...

Obie cudne :) Dmuchawcowa jest moja!!!
Oby wiosna przyszła szybko...

Belladonna pisze...

Ile pozytywnej energii!