wtorek, 12 lutego 2013

Herb--ART--ciarnia

W celu mobilizacji własnych sił twórczych zapisałam się na wymianę tagową w collage cafe, której tematem jest herbata. Pomysłów na niewielką powierzchnię, o dziwo, naszło mnie całkiem sporo, dlatego mój tag ma dwie strony, jak winylowa płyta:-)  nie mogłam się zdecydować, która pochlapana tekturka podoba mi się bardziej, ot cała tajemnica. Dylematem było też wybranie odpowiednich słów, w końcu zdecydowałam się na japońskie przysłowie (po angielsku... bo natchnienia na dość wzniosłe tłumaczenie na polski mi brakło, a japońskich znaczków nie umiem kaligrafować), wszak, kto jak kto, ale Japończycy herbatę piją od setek lat i się na niej znają, więc na pewno głupot na ten temat nie gadali:-)

Strona A, w której udział wziął genialny stempel filiżanka odkupiony od Agnieszki Anny oraz świetny nabytek ze sklepu scrapek - piękna secesyjna dama, ponadto distressy, glossy accent, gesso, perłowa biała farba i maska punchinella od Jamajki, a także mały szyldzik tekturowy ze stempell&kartoon :

 
  Strona B zawiera te same stemple, japońskie przysłowie ręcznie spisane na bibule (ach, jak to brzmi:-) a bibuła od butów:-)), ponownie punchinella i dodatkowo maska duże kropy ze stempell&kartoon, stamtąd też tekturowe serce.  Dwa oryginalne tagi od herbat domowych też się wpisały w krajobraz.





 Tagulec poleciał pocztą do Tusi, mojej "pary" w wymianie.

7 komentarzy:

Hogata pisze...

O jaki on piękny obustronnie i ciekawy :)

Tores pisze...

Piękne kolory! Ja też miałam masę pomysłów na tę herbatę i też zrobiłam dwustronnego taga :) Jutro pokażę :)

Gunnila pisze...

Ten stempel z filiżanką jest bosski! Piękny tag, secesyjna pani wygląda jakby się delektowała aromatem :)

Galaxia pisze...

Podoba mi się! Zwłaszcza strona z secesyjną damą. Piękne te stemple!
Pozdrawiam :)

JaMajka pisze...

Obydwie strony cudne, bardzo mi się podoba!

Karmeleiro pisze...

Uwielbiam herbatę, zddecydowanie bardziej niż kawę. Ten tag herbaciany jest obłędny!

Belladonna pisze...

Świetny!