poniedziałek, 18 lutego 2013

Deco Lady powraca w szlachetnym celu

Znów pani deco ze stempelka ulubionego- tym razem na zakładce z bardzo sztywnego papieru do akwareli. Część większego zamierzenia, ten tydzień upłynie pod znakiem zakładek.

Postanowiłam podarować kilka książek z własnej biblioteczki Obywatelskiej Bibliotece w Strzelinie, a do nich dodać kilka zakładek, by czytanie było jeszcze przyjemniejsze:-)

strona B:

A tu bliżej o akcji- na plakacie i fanpage'u na FB:

Może ktoś się przyłączy?:-)

6 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

Wspaniały pomysł a te zakładki z pewnością będą dobrze służyć.

JaMajka pisze...

A można im wysłać? :)

Mrouh pisze...

Można wysłać jak najbardziej, na adres Urząd Miasta i Gminy Strzelin (pokój 36), ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin :-)

Chasia pisze...

Zakładka bardzo ciekawa i sama idea podarowania jej do biblioteki - godna pochwały.
Mam do Ciebie małe pytanko - skąd się dowiedziałaś o tej akcji? Bo z Twojego profilu nie wynika żebyś miała coś wspólnego z miastem Strzelin.
Przepraszam, że pytam ale właśnie jestem ze Strzelina i wstyd się przyznać - nie wiedziałam o tej akcji.

cyga pisze...

Piękne zakładki i piękny gest.

Muszelia pisze...

Och, słuszna sprawa, gdybym wiedziała wcześniej :D Bardzo miło było mi poznać Cię na żywo. Szkoda, że nie miałam szczęścia do Twoich zakładek... może w przyszłym roku - są świetne :)