sobota, 15 września 2012

Szycie jest piękne

Może niekoniecznie w moim wykonaniu :-)

 Ale każdy musiał w życiu przyszyć choćby guzik, więc doświadczenie na pewno ma. Można spróbować swoich sił w szyciowym wyzwaniu na craftypantkach. Tym bardziej, że guzik niekoniecznie musi być przyszyty, może być nawet przyklejony, byle z pomysłem, a nawet... wcale nie musi być guzik:-)
U mnie jest kilka, jest filc, wstążka satynowa, maszynowe zygzaki i ręczne przeszycia oraz gwiazdki w stylu haft prymitywny:-)


Tak, rozpoczełam sezon kartek świątecznych, choć jeszcze rok temu wydawało mi się to wariactwem. Okazało się, że wolę robić kartki na Boże Narodzenie pod koniec sierpnia lub we wrześniu, niż w grudniu, kiedy presja jest ogromna, czas goni, blogi zalane są pięknymi świątecznymi pracami innych, a ja nie mogę z siebie nic wydusić. W grudniu znajdę coś innego do roboty, bo mam już kilkanaście sztuk, dziś rano powstała kolejna, ale pokazywać będę... później:-)

Póki co, zapraszam do szycia  do obejrzenia pomysłów -duzo bardziej rozbudowanych, niż mój- ekipy craftypantek:-)





3 komentarze:

JaMajka pisze...

Mówisz, że już czas? :>

Bea pisze...

Bardzo, bardzo fajny start w świąteczne klimaty :)

Madzik pisze...

mam to samo. w zeszlym roku - uważałam to za szał jakiś. w tym roku - też mam juz kilka kartek świątecznych :D

Szkoda, że Twoja karteczka taka mała na tej fotce, bo nie mogę sobie jej obejrzec z bliska.
Ale fajny pomysł z filcową choinką :)