poniedziałek, 17 września 2012

sezon na... misia? nie, na jelenie!

Miś znów się nie dopchał do kolejki:-) Bo teraz sezon na jelenie, renifery i inne rogate. Jedna z przedwczesnych kartek świątecznych:



Strasznie prosta, ale ostatnio mnie do takich ciągnie (choć z przerwami). Papierki ilsowe- pasek od świątecznej kolekcji z obrazkiem i kawałeczek od summer dreamera. No jakoś tak pasują:-) do tego taśma od dekoracyjnej taśmy ze zlotu przywieziona, kawałek wizytówkowego papieru kremowego i trzy kryształki z recyklingu plus taśma piankowa z budowlanego sklepu.

Lubię ją, chociaż nie wiem, czy jest dość świąteczna... nie wygląda na kartkę dla myśliwego przypadkiem? :)


6 komentarzy:

JaMajka pisze...

No chyba świąteczna :) Jak na moje oko :)

noomiy pisze...

misie w modzie (patrz post wyżej, patrz post niżej) ;)
kartka cudowna! :)

skrzatka pisze...

To jest kartka świąteczna dla myśliwego.
Eee, raczej dla leśniczego. :)

Tores pisze...

Ahahaha, dla myśliwego faktycznie trochę, ale kolorystyka nie pasuje :) Nie jestem entuzjastką świątecznych jeleni, ale jest bardzo ładnie, a kompozycja mi się bardzo bardzo.

Fabryka Spokoju pisze...

Ja też bym się zorientowała, że to świąteczna, więc chyba się udała :)

Matilde pisze...

Fajna jest! :))