piątek, 21 września 2012

prymusowe kartki

Święta jeszcze daleko, ale czuję sie jak prymuska, co wcześniej odrobiła pracę domową:-)

Kolejne kartki z przydasiami upolowanymi na facebookowym bazarku, a także z tekturkami ze stempell&kartoon, których w zeszłym roku nie zdążyłam przed świętami przerobić z racji zaczętej niespodziewanie pracy.


Na pierwszej wystepują gałązki ostrokrzewu i bombka pokyta brokatem i papier kupiony od Enczy:


Na drugiej bombka z tego samego arkusza tekturek, tylko w innym kształcie, też z brokatem, tylko białym, w roli głównej ramka. Papier jak wyżej:-)


A trzecia z filcowym konikiem, cekinowmi serduszkami i perłowym wytłaczanym papierem kupionym od Moniki Fraszczyk oraz papierami od Enczy. Ze stempell&kartoon pochodzą kółka ochronne do zabezbieczania dziurkowanych biurowym dziurkaczem miejsc- tu w roli czerwonego bordera 3d:


5 komentarzy:

JaMajka pisze...

No ten konik jest świetny :) I u Ciebie i u mnie końsko :) Podobają mi się wszystkie trzy kartki, ja jeszcze nie zaczęłam :P

kasia | szkieuka pisze...

Ach cóż za przedświąteczne chwalipięctwo! :D
Fabryka fabrykuje, wypuszcza z komina świąteczną atmosferę...

Tores pisze...

Oo, ramka, jaki super pomysł! Ramka, bombka i z głowy! Zapisuję do inspiracji :)

Boei pisze...

Piękne! I tak świątecznie tu u Ciebie;)

Katharinka pisze...

Fantastyczne karteluchy!!!
:*