poniedziałek, 9 lipca 2012

zębowe czarodziejki na start!

W lipcu craftypantki zapraszają do wyczarowania czegoś z produktów higieniczno-dentystycznych. To wyzwanie jest dość niezwykłe- przyznam, że trochę musiałam się nagłowić, żeby wymyślić coś, co mnie zadowoli.

Jak zwykle w takich przypadkach inspiracja przyszła z niespodzianego kierunku, a mianowicie z tytułu fajansiarskiego przeboju z lat 80tych, który od czasu do czasu pojawia się w lokalnym radiu w tzw. złotej godzinie ze starymi hitami. Chociaż, należałoby sięgnąć głębiej- do tego twierdzenia.  Zatem ścieżka skojarzeń podążała następującym szlakiem- tubka pasty>słowa>przebój. Skończyło się na tym: opakowanie po paście blend a med i połowa wiecznego pióra.

Oraz mnóstwo tzw. mediów czyli mazideł, którymi ubrabrałam sie po łokcie same prawie:-)

Literki i łapka z jedynego pewnego źródła łapek do wycinania, czyli z Przekroju.
Tekturki trybikowe ze stempell&kartoon.

Zalterowana tubka po paście do zębów ma jeszcze "stronę b", bo to produkt z rodzaju work in progress. Pokażę ją za parę dni, kiedy zaprezentujemy na craftypantkach drugą część prac inspiracyjnych, pierwszą już można podziwiać na blogu.

A tak w ogóle aż trudno uwierzyć, że minął już ponad tydzień od warszawskiego zlotu, a ja przez ten czas nie zdołałam napisać nic na blogu. Może dlatego, że nie zrobiłam ani jednego zdjęcia, tylko witałam się i ściskałam ze wszystkimi, robiłam zakupy i gadałam:-)
I dostałam mały cenny prezent od Jyoti- kilka ważnych słów:-)
 Dziękuję, Jyoti!:-)
Muszę się pozbierać troszkę- coś tam sobie dłubię, ale część nie jest dokończona, co do części nie jestem przekonana, czy nadaje się do pokazania, a przede wszystkim jakoś nie po drodze mi do zrobienia fotek. Może jak te upały odpuszczą...?
To do następnego!

7 komentarzy:

Joasiunia:) pisze...

Ty to jesteś:D Zrobić coś z tubki masakra:D To nikt ino Ty:D :*:*:*

druga szesnaście pisze...

odpadłam od ścianki.
rewelacyjna robota!

carrantuohill pisze...

już widziałam na inny blogu ta tubeczkę powaliła mnie na kolana ;-)

Jyoti pisze...

:)))
Tubka wymiata! To jest dopiero kreatywność:D

Jaszmurka pisze...

Demyt Mruu--- Ty kreatywna kobieto!
No wyszło super! A to foto ze zbliżeniem na stalówkę... to normalnie orgazm :D

silence pisze...

Rewelacja!! :)

Koczes pisze...

wymiotłaś!!! ja nie wiem czy ty przestaniesz mnie kiedykolwiek zaskakiwać:)))buziole:**