środa, 25 lipca 2012

Egzemplarz...

...dziś pokazywany jest nieco przeterminowany, w sensie, że powstał dawno temu, jakiś miesiąc, kiedy jeszcze trwała gorączka Euro. Kartkę ukleiłam w czasie urlopu u rodziców, podczas jakiegoś ważnego meczu (Włochy z Hiszpanią? chyba:-)), siedząc tyłem do telewizora. Nic nadzwyczajnego, zrobiłam z tego, co miałam ze sobą (a w walizce mieści się oczywiście tylko mała część scrapowego majdanu), bez konkretnego celu i przeznaczenia. Prezentuję na dowód, że coś tam sobie dłubię, tylko jakoś nie mogę się zmobilizować do robienia dokumentacji zdjęciowej:-)

A przy okazji to chyba pierwsze zastosowanie banerków vel chorągiewek u mnie.



7 komentarzy:

Drycha pisze...

babeczki na dole kartki strasznie mi się tu podobają :)

Lili pisze...

świetna kartka, te stemple oszałamiające:)))

siwka pisze...

piękna niebieska, uwielbiam te motyle

ZUzanna pisze...

o... ale cudna!

Bea pisze...

Fajna :) Bardzo ładne kolorki :)
Napis mi się tu podoba!

coco.nut pisze...

niezwykła kartka!!!

JagaBa pisze...

Super kartka!!!Spróbuje i ja siedzieć tyłem do telewizora w trakcie pracy twórczej,heeehee..:D