niedziela, 10 czerwca 2012

book ends & wee garden


Dawno nie robiłam prac wyzwaniowych, poza craftypantkowymi, rzecz jasna. Ostatnio na tapecie miałam głównie kartki, zaproszenia komunijne, ślubną galanterię papierową (która nawet się zdjęcia nie doczekała:-)), postanowiłam skorzystać z wyzwania na blogu Lessology, żeby sobie zafundować odskocznię i zrobić coś "3d";-) 

Piętnaste wyzwanie polega na wykonaniu podpórek do książek.

 





Jak zwykle na tym blogu trzeba wykorzystać jakiś element recyklingowy, u mnie słoiczki po chrzanie. 


 

Wypełniłam je białymi kamyczkami, których używałam do wysypania mini-ogródka (patrz niżej), do tego małe kawałki pierwszego mojego primowego papieru- Almanac, trochę koralików i lnianego sznurka.

A z zaległości-  mini-ogródek, który jest tematem wyzwania na craftypantkach w czerwcu, z inicjatywy Michelle. Nawet mnie się udało jako tako, mimo, że jestem beztalenciem ogrodniczym! choć chyba ususzyłam częściowo jedne z roślinek, bo kupiłam je kwitnące na żółto, a zanim zdążyłam zrobić zdjęcie, zmarniały. Musiałam je usunąć z widoku (a może po prostu przekwitły, bo pomiędzy zakupem, a sesją minął prawie miesiąc? :-)). W każdym razie ogródek w takiej skali wydaje się być odpowiedni do moich zdolności:-) Może i Wy spróbujecie? Szczegóły i więcej inspiracji znajdziecie oczywiście na craftypantkach.


Miłej reszty niedzieli:-)

28 komentarzy:

Aka pisze...

Fantastyczne podpórki! Genialny pomysł:D

ankan pisze...

genialny pomysł !!! a informacja o chrzanie bardzo cenna :)

Karmeleiro pisze...

oooo, ale czad!!! pomysł pierwszorzędny!!

Arte Banale pisze...

Rozwaliłaś mnie swoimi podpórkami!!!
Już jako słoiczki wpadły mi w oko, ale jak doczytałam, że to podpórki do książek to już oniemiałam z zachwytu!

agea pisze...

ekstra:)

Kamilcia pisze...

genialne podpórki !! ten papier to moja najnowsza miłość :) a nie tak dawno zarzekałam się, ze nie znosze łososiowego koloru ;)

czarry-marry pisze...

niemożliwe, że chrzan! byłam pewna, że to jakaś wysublimowana sól do kąpieli :)

rudlis pisze...

Piękne i praktyczne podpórki :)

timboctou pisze...

genialny pomysł!!
to najpiękniejsze podpórki jakie widziały me oczyska

Wilk w owczej skórze pisze...

Mrouh, miałaś świetny pomysł :). A wykonanie, jak zwykle mistrzowskie :)

Madzik pisze...

O wow. Ależ mnie zaskoczyłaś. Cudne te podpórki. Rewelacyjne wykonanie i pomysł. Normalnie się zachwycam :D

malflu pisze...

Mrouh jakże to cudownie wykombinowała dziewczyno, a ja tylko na przyprawy te słoiczki marnowałam. Muzo Ty moja :-)

Tores pisze...

Podpórki mnie zwaliły z krzesła, są absolutnie fantastyczne :) A ogródek ... taki na miarę moich możliwości chyba też. Ale nie jestem pewna :)

Ivy pisze...

Te podpórki są odlotowe! Kupiłam kiedyś takie słoiczki bardzo okazyjnie w "lerła", ale nie wpadłam na to, że można je tak pomysłowo wykorzystać... A ogródek bardzo zacny :-)

maarchewkowa pisze...

Absolutnie rewelacyjne!

KOLOROWY ptak pisze...

ale dałaś czadu z tymi podpórkami!
świetny pomysł!!!
a co do roślinek, to cóż... nie znam się ;) ale Twój mini ogródek wygląda bardzo urokliwie :D

yyam pisze...

Oh wow! These are totally delightful! They look sooooooo good as bookends!

Thank you so much for joining us at LESSology! :)

Choco pisze...

O jacie! Nie mogę wyjść z zachwytu. To najpiękniejsze podpórki pod książki jakie widziałam. A ten słoik sam w sobie jak ma ładny kształt - chyba muszę iść do sklepu po chrzan :D

Shahrul Niza pisze...

Wonderful little bookend!. I love to see the mundane everyday things transformed into beautiful, practical useful things. Great work!

madak pisze...

Rewelacyjny pomysł!

~amy~ pisze...

absolutely wonderful! Thanks so much for joining us at LESSology!

ach! pisze...

świetny pomysł z tymi podpórkami! do ściągnięcia ;) ach!

ZUzanna pisze...

Skąd Ty bierzesz takie czaderskie pomysły??? Fantastycznie wyszło~!

Martyna pisze...

bosko Kochana! boooskooo!!

nowalinka pisze...

Cudne te podpieraczki książek, bardzo stylowe :)

Kirsty Vittetoe pisze...

Oh how cute is that, you are very creative, thanks for playing along with us at LESSology!

Linda pisze...

Oh I love this idea. I was going to use old tin cans. I like these glass jars better. Thank for joining us at LESSology with your wonderful idea.

Julie Tucker-Wolek pisze...

Wow! These are gorgeous! Thanks for playing along with lessology!