poniedziałek, 14 maja 2012

Kartkotrans

Ha! W zasadzie w porównaniu z moją aktywnością z paru ostatnich miesięcy trzeba przyznać, że chyba wpadłam w trans. Ba, gorzej z robieniem zdjęć... zwłaszcza, że wszystko się chwilami sprzysięga- dziś na przykład okazało się, że karta pamięci w aparacie pełniutka, a po opróżnieniu, że baterie odmawiają współpracy. Zdążyłam pstryknąć dwie fotki, raczej nieszczególne, ale może jeszcze podmienię w tygodniu. Póki co trzeba znieść to, co jest:-)


Dziś szybciorem powstała kartka na wyzwanie na blogu stempell&kartoon. Do dzieła zatem, bo wytyczne bardzo proste i przyjemne. I jeszcze nagroda do zgarnięcia!

W tym samym poście na blogu stempell&kartoon zainteresowani motywatorem mogą się dowiedzieć, kto powinien się ze mną skontaktować, żeby ta skrzydlata zawieszka mogła pofrunąć w odpowiednim kierunku:


Strasznie późno się zrobiło, zmykam na dziś, trzeba niedługo stawić czoła poniedziałkowi! Powodzenia i oby był jak najłaskawszy!
Jak aparat pozwoli to jeszcze wrócę w tym tygodniu, bo zaległości w pokazywaniu się powiększają...

9 komentarzy:

Madzik pisze...

Fajna kartka. Taka...... nie niebieska ;o). Rzeczywiście późno. Śpisz????? :)

Kulka pisze...

Niech Ci ten poniedziałek lekkim będzie w takim razie:)
A kartka świetna!

cyga pisze...

Prościutka.... i nie, ale za to jaka radosna

Viol pisze...

Cuda!! Cieszę się że wpadłaś w trans;D jest na czym oko zawiesić;D

Wilk w owczej skórze pisze...

Kartka jest superzasta :) i świetne ma kolory :).
Zaległości - skądś to znam ;). Mam jeszcze nieobfocone prace sprzed roku...
Udanego poniedziałku! :)

JaMajka pisze...

Świetna kartka :) Taka wiosenna, lekka i fiu bździu :)
A co do aparatu, zawsze odmawia posłuszeństwa, jak już muszę kartkę oddać komuś, to wtedy WSZYSTKO wysiada naraz. One chyba tak mają.

nifka pisze...

Witam,
Zaglądnęłam do Ciebie, co czynię nieregularnie, żeby zaczerpnąć inspiracji do życia. Ze wzruszeniem przeczytałam notkę ze wzmianką o mnie - dowód na to, że udało mi się zrobić coś dobrego ;)Nieustająco życzę Ci jak najlepiej i pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Zet

Jaszmurka pisze...

No tytuł mnie rozbawił! :D
Super :*

skrzatka pisze...

Ta pierwsza kartka od opublikowania w moich inspiracjach, dziś doczekała się liftu.
http://skrzatka.blogspot.com/2012/07/253-lift-niby.html
Naśladownictwo najwyższą formą uznania!