sobota, 5 maja 2012

Grunt to motywacja+ rozdawajka:-)

Podobno. Najlepsza ta wewnętrzna. Czyli własne przekonanie. Czasem trzeba sobie jednak dodać otuchy. Albo przypomnieć "o co w tym wszystkim chodzi", bo chwilami świat wydaje się stawać na głowie.

W ramach motywowania się zabrałam się za dłubanie w kolorach moich programowych- czyli okolice turkusów w duecie z odcieniami brązu. Jako pretekst wykorzystałam zadanie z bloga wyzwaniowego sklepu scrapki.pl. Tak sie rozpędziłam, że wyszły mi dwie prace... ech, tak naprawdę to po prostu pomysł, który przyszedł mi do głowy jako pierwszy, okazał się nie do zrealizowania w tych konkretnych warunkach i musiałam go porzucić. Chociaż... nie, odłożyć na półkę! Pamiętam o nim, jeszcze się przyda:-) Ponieważ pracę na wyzwanie można zgłosić jedną, to zgłaszam o, tę:



Wymogiem był motyw skrzydeł- u mnie zdublowany- jedna para od Anioła Stróża ze stempell&kartoon (stamtąd również baza taga i 2 mniejsze elementy  w bliźniaczym fantazyjnym kształcie z zestawu etykietki i ramki 3) druga-lżejsza, motyla. Obie pary obficie przyprószone brokatem, żeby uczcić (amerykański wprawdzie, ale czemu nie pozwolić sobie na świętowanie?)  Narodowy Dzień Scrapbookingu:-)

Zawieszka jest w pewnym sensie niezwykła, bo udało mi się odrzuć chomicze zapędy i naużywałam wszystkiego, co mi tylko do głowy przyszło i co miałam w swoich zasobach- wspomniane tekturki w ilościach jak na mnie hurtowych:-) Brokat z craftmanii w 2 kolorach i jeden ćwiek, papiery Agnieszki Anny cudooowne i onieśmielające bardzo, stempel z montażowni w roli narożników.

W związku z tym, że motywujące zadanie wyzwaniowe tak na mnie dobrze podziałało, pomyślałam sobie, że się podzielę motywacją z Wami w dniu scrapbookingu- gdyby był ktoś chętny na zawieszkę nr 1 z początku posta, zapraszam na blog sklepu stempell&kartoon, wystarczy zgłosić chęć posiadania pod notką:-)

Druga praca tak naprawdę była pierwsza i zawiera w sobie zaczątki pomysłu, z którego chwilowo musiałam zrezygnować. Skrzydła obecne- też zwielokrotnione, tylko tym razem same motyle. Jest też dodający otuchy cytat o alfabecie (jeden motyl się rozpanoszył i zakrył cyferki:-)). Kartonik-etykietka stemplokartonowa oczywiście, tak samo jak wszechstronny lniany sznurek. Papier od UHK, koraliki z przepastnej walizki własnej i żabka od starego karnisza. Wycięte dziurkaczem motyle od Vivy (dziękuję:-)) przyszpilone retro zszywaczem rodem z prl:-)


Tak się zmotywowałam skutecznie ostatnio, że nie uwierzycie - mam zaległości w pokazywaniu! :-)

W związku z tym, że motywujące zadanie wyzwaniowe tak na mnie dobrze podziałało, pomyślałam sobie, że się podzielę motywacją z Wami w dniu scrapbookingu- gdyby był ktoś chętny na zawieszkę nr 1 z początku posta, zapraszam do zgłoszenia chęci otrzymania tejże w komentarzu pod tą notką. Można, ale nie trzeba wspominać o tym dzieleniu się na swoich blogach.

Na koniec gość, którego dawno na "mańku" nie było. Majowa Furia filująca za okno. Wprost na rozćwierkane towarzystwo na dachu biblioteki. Zapewne bardzo apetyczne:-)


I tym pięknym profilem żegnam się z Wami na dziś:-)

12 komentarzy:

Choco pisze...

Piękne te brokatowe elementy!

HomeScrapHome pisze...

Aż nie mogłam uwierzyć, gdy przeczytałam o tych kolorach! niebieskości + brązy a do tego szkockie skąpstwo :)... a to przecież nie mój blog!

Zawieszki anielskie, o kolorach już nie będę wspominać! a weekend widać dużo miał w sobie mocy twórczej :)

Jyoti pisze...

O ja chcę, ja chcę!!!!!
Turkusowe skrzydła "mówią" do mnie...:) Piękna zawieszka!

Madzik pisze...

O jakie piekne te motylowe twory. Bardzo mi się podobaja obie prace ;o))
A sznurek owinięty - mistrzostwo świata. Musze kiedyś spróbować ;o))

Dorota_mk pisze...

piękne prace w cudownych kolorach :) uwielbiam takie połączenia....

Sharona pisze...

Chętnie przygarnę takie cudo :-)

mpiosenki@gmail.com

Agata pisze...

Długo mnie nie było w świecie blogowym i aż miło się wraca, by podziwiać takie cuda! ;)

PS Chyba nie muszę dodawać, że chętnie przygarnę?

KOLOROWY ptak pisze...

fantastyczne prace!!!
przepięknie uskrzydlają :)

Guriana pisze...

piękne uskrzydlacze!!:))

Czekoczyna pisze...

Ach, przepiękne, inspirujące kolory!

ankan pisze...

cudnie to wszystko połączyłaś :)

Selennea pisze...

Ta pierwsza z motylkiem i skrzydłami skradła moje serce :)