środa, 18 kwietnia 2012

Jaja nadal w cenie, mimo, że już po Wielkanocy

Dobrze mieć jaja:-)


I Jamajka ma, ma też dziś urodziny- z tej okazji wysłałam taką kartkę:


Głównym bohaterem szybkiej kartki (obok pomysłu:-)) są trzy tekturowe jajka ze stempell&kartoon. Jak widać, nawet jak się nie zrobi ani jednej wielkanocnej kartki, to się tekturki nie zmarnują:-)

Z okazji dzisiejszego Święta u Jubilatki do wygrania stempelek Jej projektu sponsorowany przez sklep - trzeba złożyć życzenia tutaj i czekać na rozstrzygnięcie candy:-)

Bardzo dziękuję przy okazji za wszystkie Wasze życzenia tutaj i na facebooku- miałam bardzo miłe urodziny, między innymi dzięki Wam:-)

Była jeszcze jedna karteczka urodzinowa, ale nie mam przy sobie jej skanu, wiec ukaże się kiedy indziej. A teraz wracam do roboty:-)

3 komentarze:

JaMajka pisze...

Bardzo dziękuję, jest genialna :) Sprawiła mi dużo radości :) :*

Rydia pisze...

Świetna kartka , ogromnie mi się podoba :)

Hogata pisze...

Bardzo sympatyczna, fajnie jest dostać taką kartkę zrobioną specjalnie dla siebie :)