piątek, 13 kwietnia 2012

Cukierki rozdaję

Prawie jak w szkole- ja Wam cukierka, a Wy mnie nie pytacie.... ile mam lat:-) 
 
SzEfinka, właścicielka sklepu Stempell&Kartoon postanowiła z okazji urodzinowego urodzaju wśród załogi projektantek dać Wam możliwość wygrania świetnych stempli! Co trzeba zrobić? Złożyć życzenia!:-) Komu i kiedy dowiecie się na sklepowym blogu.
Co można wygrać, widać tu:




U mnie możecie stanąć w kolejce już dziś:-)

Kto chętny na więcej nagród? Proszę zerknąć tutaj, bardzo przyjemne wyzwanie z nagrodą czeka:-)



17 komentarzy:

Lakuna pisze...

Pięknej wiosny życzę i pogody ducha. Artystycznej weny na co dzień i spełnienia marzeń.

Viol pisze...

Ha! pierwsza;D bo spać nie mogę;D sto lat sto lat;D

Ayeeda pisze...

To ja pierwsza się ustawiam i przesyłam moc urodzinowych życzeń Tobie i dziewczynom z załogi:*

KLAUDIA-GR. pisze...

To i ja dołączam do składających życzenia. Spełnienia najskrytszych marzeń i nieustającej weny twórczej :)
Pozdrawiam, Klaudia

zielonyszpinakk pisze...

Spełnienia marzeń - tych dużych i małych oraz stu lat w zdrowiu, radości i nieustającej wenie twórczej !!!
A ja ze szkoły pamiętam ten cukierkowy zwyczaj i zawsze wędrowałam na urodziny i imeniny z toną cukierków ;) miło, że tradycja nie upadła i w wirtualnym świecie są też cukierasy ;)

Karola pisze...

W dniu urodzin życzę Ci samych pięknych dni, wypełnionych słońcem i uśmiechem, spełnienia marzeń- tych dużych i tych całkiem malutkich, wiecznej wiosny w sercu i niekończącej się weny twórczej!!! :D

Karola pisze...

W dniu urodzin życzę Ci samych pięknych dni, wypełnionych słońcem i uśmiechem, spełnienia marzeń- tych dużych i tych całkiem malutkich, wiecznej wiosny w sercu i niekończącej się weny twórczej!!! :D

Aśko pisze...

niech Ci się spełnią wszystkie marzenia - te scrapowe i nie tylko.. :))

niebieskości pisze...

Jak dobrze czuć się kimś wyjątkowym przez jeden dzień w roku. Chociaż cała sztuka polega na tym, aby będąc sobą być kimś wyjątkowym... i tego życzę :) wyjątkowej twórczej pasji:) i wiosny w sercu! Pozdrawiam

JaMajka pisze...

Proszę mnie nie liczyć do losowania nagrody, ja tylko wpadłam życzyć wszystkiego najlepszego :*

rudlis pisze...

Wszystkiego naj!!! :*

Joasiunia:) pisze...

Agulka najlepsiejszego!!! I co by ten uśmiech, którym zarażasz każdego-nie schodził z Twojej twarzy!!!:*:*:* Oj dużo bym teraz dała za zarażenie mnie Twoim uśmiechem!;)

Buziolki:*

IWA pisze...

"Jak daleko odeszłaś
od prostego kubka z jednym uchem
od starego stołu ze zwykłą ceratą
od wzruszenie nie na niby
od sensu
od podziwu nad światem
od tego co nagie a nie rozebrane
od tego co wielkie nie tylko z daleka ale i z bliska
od tajemnicy nie wykładanej na talerz
od matki która patrzyła w oczy żebyś nie kłamała
od pacierza
Ty stary koniu?" (...)

Wszystkiego najlepszego!

Inusia pisze...

Nieustajacej weny, wspaniałych prac i spełnienia najskrytszych marzeń!!

Marta pisze...

Najlepsze zyczeni urodzinowe!
Pozdrawiam serdecznie

Asia asiscrapki pisze...

Nieco po czasie, ale bardzo szczere życzenia urodzinowe. Wielu wspaniałych chwil do przeżycia, przyjaciół od serca, marzeń do spełnienia.
Pozdrawiam Asia

Adziok pisze...

Haniebnie spóźnione ale szczere : wszystkiego, co w życiu najjjj, czyli bez półśrodków, półkolorów, półzadowalaczy...Każda radość niech będzie CAŁĄ GĘBĄ!!! :)))