poniedziałek, 6 lutego 2012

łapanie tchu

Próbuję złapać oddech craftowy, zrywami dopadam do zawalonego papierami stołu, czasem coś mi się uda zrobić gorzej z obfoceniem i wstawieniem do mańka, który niemal przymiera internetowym głodem:-)


Zaległa kartka dla Babci z tekturkami ze stempell&kartoon : serducho, ramka i szyldzik:

 A tu Imieninowa z szyldzikem znów, małym serduszkiem-guzikiem oraz listkami wykrojonymi z płatka śniegu:)


Mam jeszcze jedną, ale ta jeszcze nie dotarła do portu przeznaczenia, więc ją zostawię na deser, kiedy indziej:-)

A już dziś zapraszam na craftypantki do rzucenia okiem na nasze zgrzebne wyzwanie autorstwa Jamajki i pierwszą część inspiracji oraz w najbliższych dniach na drugą część:-)

Najgorętsze pozdrowienia stęsknione posyłam w eter:-)))

8 komentarzy:

Madzik pisze...

My też tęsknimy!!!! :o)

skrzatka pisze...

Dobrze, że się pojawiasz choć raz na jakiś czas [wzdech].
Kartki ładne obie, a pierwsza to najpiękniejsza ze względu na ulubione przeze mnie kontrasty. Listki z płatka śniegu... Ty spryciaro!

JaMajka pisze...

O, rekord użycia tekturek na kartce, podziwiam :) Mnie to jakoś nigdy się udaje. Wracaj do nas na oddech craftowy, czekam z niecierpliwością.

ZUzanna pisze...

Ta dla babci jest prześliczna!! :) Ta druga, oczywiście, też :) Fajowe te listki ze śnieżynek!

efinka pisze...

w pierwszej kolory mnie powaliły!!!

maj. pisze...

Kartki bardzo zgrabne, bywaj częściej, choćby z jedzeniem i gotowaniem!

lin_ka1 pisze...

Ta "zaległa" jest dla mnie tą pierwszą :)

OriBella pisze...

Karteczka dla babci jest cudna!:)