niedziela, 8 stycznia 2012

Orkiestra gra!

WOŚPowa orkiestra gra, craftypantkowa też nie pozostaje w tyle:-) Nasze muzyczne wyzwanie potrwa do końca miesiąca, czeka nagroda, więc warto zajrzeć do naszych inspiracji (1 i 2), a potem zabrać się do dzieła! Używamy starych kaset, płyt, taśm (może ktoś wygrzebie dużą szpulę od magnetofonu szpulowego i tchnie w nią nowe życie? :-) są jeszcze bardziej "cool", niż winyle, bo te się zrobiły modne, co czyni je mniej cool, choć może się to wydawać nieco skomplikowane...:-)), papieru nutowego, instrumentów lub ich części.

Sama niezbyt oryginalnie postąpiłam, bo muzyki na ogół słucham (pod przymusem nawet niekoniecznie fajnej), natomiast nie urodziłam się do jej aktywnego uprawiania. Zatem w użyciu nośnik muzyki, a właściwie jego opakowanie, jako podstawka pod biurkowy kalendarz. Na razie mam styczeń, ale co miesiąc będę sobie kartkę wymieniać, z tyłu zostawiłam wolne miejsce na kilka słów o danym miesiącu, zamierzam je potem spiąć razem i w końcu stworzyć coś w rodzaju albumu/artjournala skończonego- pierwszy w życiu to będzie!:-)

Zaczęłam ulubionymi kolorami i starą fotką z netu, które przedstawia część moich nowych obowiązków zawodowych:-)


Zrobiłam dziś też inną pierwszą rzecz w życiu, a mianowicie uszyłam sobie portfel. Krzywulcowość jego nie jest powodem do  chwalenia się, zatem nie będę nim straszyć, a piszę o tym dlatego, że w końcu coś mnie tknęło, żeby zacząć dłubać. Tylko jakoś dziwnym trafem nie w papierze... hmmmm.
Dobrego tygodnia Wam życzę:-) A sobie-szczególnie twórczego:-)

4 komentarze:

Magda Matraszek pisze...

rewelacja! świetnie wkomponowałaś to foto w otoczkę kolorystyczną! baaardzo mi się podoba:)

JaMajka pisze...

Dobre początki :) Podoba mi sie ta pani i pomysł z podpórką na kalendarz :)

Hogata pisze...

Bardzo mi się podoba Twój pomysł i na kalendarz i na album na koniec roku :)

Eawera pisze...

Robi imponujące wrażenie:)
Cudnie postarzone i pomysł także niezły:)
Pozdrawiam ciepło:)