poniedziałek, 2 stycznia 2012

Wzorowa... blogerka;-)


Którą kiedyś byłam, ulotniła się, a raczej poszła do regularnej pracy:-)

Uznałam jednak, że nie ma zmiłuj, czas odświeżyć bloga, bo niedługo maniek uschnie... Robię to w nadziei, że zamieszczenie zaległych prac zmobilizuje mnie do wyciągnięcia skrapowego majdanu na nowo... do powrotu do dłubania po prostu... jak już coś zrobię, to może bez wyrzutów sumienia przelecę chybcikiem po Waszych blogach, bo póki co w Internecie siedzę nie mniej, niż do tej pory, ale w zupełnie inny sposób - służbowo. Stąd moje zaległości. Nie sądziłam, że to możliwe, ale po 8 godzinach mam już dość komputera!


Dobra, do rzeczy....:-) Zaległości lecą tak, od przedświąt jeszcze...

Przygotowując sobie ten post z poniższą kartką... 2 grudnia (zamierzchłe czasy, zeszły rok! Równiutki miesiąc!) pisałam tak:


Nie umiem rozstać się z niebieskim w kwestii świąt... nic nie poradzę. To już jedna z ostatnich kartek na pewno, bo mi zaczynają bokiem wychodzić;-)

Zatem... co my tu mamy?

Wzorową choinkę. We wzorki. Bo do doskonałości trochę je brak, ale taki jej urok, niebieski. Dużo niebieskiego. Wszystkie papiery od Rae: w kropki, w śnieżynki, w zawijaski, w koronki takie i inne,
kawałeczek tektury odmienionej perłową farbką i losowo wyciągnięte z pudła ścinki.  


Potem była jeszcze kartka zrobiona u Vivy na spotkaniu w Rzeszowie, zachęta do posklejania czegoś był cardlift ekspresowy na forum- liftowało się kartkę Enczy (jak zawsze z przyjemnością). Poużywałam sobie stempli cudzych i wszystkiego zresztą, nagadałam się... a dziś wydaje mi się, że to taaak dawno było, prawie nieprawda:-) Dobrze, że kartka została, jako dowód:-)




I ostatnia kartka na wyzwanie Galerii Rae- tematem obowiązującym do 16 stycznia jest światło. Mnie wyszła urodzinowa kartka ze specjalnymi życzeniami i... dość specjalnymi kolorami:-)



A potem Święta były, pierwsze poza domem. Dziwne.

Kartek przyszło małe stadko:-)

Zza wody od niezawodnej:-) Kasi Szkieuka kawałek uroczej zimy:

 Od Novinki:
 Od Karmeleiro:
 Od Paolli:
 Od Brises:

Od Brises przyszedł też cudnej urody przenośny ogród ciszy, czyli shadowbox w ramach naszej tajemnej wymiany (ode mnie poleciał do Ani czasownik).

Stoi sobie i rozgłasza ciszę w... sypialni:-)

Korzystam z sielskiego nastroju, dziękując za wszystkie życzenia, te kartkowe nie tylko i zostawiam Was z moimi najlepszymi życzeniami na Nowy Rok, oddalam się z nadzieją, że jednak tu wrócę szybciej, niż myślę:-)
Już nic nie czeka w poczekalni na publikację, więc trzeba się sprężyć...:-)

Ahoj:-)

15 komentarzy:

Oleander pisze...

Jesteś! I zostań, co? :*

GosiaK pisze...

Piękna ta kartka choinkowa. Uwielbiam Twoje pomysły więc nie możesz tak łatwo się stąd ulotnić :)
Powodzenia w postanowieniu odświeżania bloga i wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

Tores pisze...

Jak już się oswoisz z zajęciami służbowymi, to znajdzie się więcej czasu i na skrapowanie, i na blogowanie (tak, tak będzie, zobaczysz, no zobaczysz :) )

skrzatka pisze...

Cudnie Cię widzieć!
W nowym roku więcej czasu życzę!

Madzik pisze...

Ahoj. Piekna zaległości pokazałaś. Więc mówisz, że jak w pracy przy kompie siedziesz to potem ci sie już nie chce? Jednak to mozliwe....
Chyba powinnam pójść do pracy ;o))
Ja mam wielkie postanowienie robić scrapy w tym roku ;o))

carrantuohill pisze...

no tak jak nie ma to nie ma a jak się pojawia to hurtem :P

Karmeleiro pisze...

oo, nareszcie się coś u Ciebie na blogu pojawiło!! I cieszę się, że karteczka doszła :**

JaMajka pisze...

Podoba mi się ta świet(l)na kartka i niebieska choinka :) U mnie też licho z czasem :* Trzymaj się i zajrzyj czasem!

maj. pisze...

No i się imponująca kolekcja uzbierała!!!
Wszystkiego miłego w Nowym Roku!!!

Brises pisze...

Podpinam się pod sielski nastrój i podsyłam trochę mojej weny, bo mnie roznosi, a Twoja się chowa:) Trzeba czasu by wszystko poukładać,ale trzymam kciuki, się wszystko poukładało:) Samych dobroci w Nowym Roku!

Marta pisze...

Oj wiem jak to jest. Ja też w grudniu wróciłam do pracy i czasem wolnym bardzo krucho. A Twoja choinkowa karteczka bardzo mi się podoba.

Paolla pisze...

Cieszę się, że kartka dotarła do Ciebie :) Życzę Ci, aby odnalazła się idealna równowaga między obowiązkami a pasją - sobie też tego życzę, bo sama też gdzieś ją zatraciłam.
Pozdrawiam ciepło!

Katharinka pisze...

Mrrrr.... same cudeńka!!!
:*

Noamiworld pisze...

zaleglosci sie nazbieralo fakt ale za to za jednym zamachem oko nacieszylam!!! piekne prace

Jaszmurka pisze...

Ściskam Cię noworocznie moja Ty "regularna praco" :P

:*:*