piątek, 4 listopada 2011

Całe wieki

już tu nie pisałam, jak na niedawne standardy:-) Ale coś tam dłubię sobie, z różnym skutkiem wszelako...

Dziś na czerwono będzie. Rozetki mi jeszcze nie wywietrzały (no dobra, kartka zrobiona z tydzień temu, może więcej nawet:-)), więc jeszcze jedna wystąpi. Dla urozmaicenia potuszowałam złożoną z paska śnieżnego papieru rozetkę i potraktowałam srebrnym pudrem do embossingu. Inne składowe kartki to czerwony papier zimowy, trochę srebrno embossowanych stemplowanych gałązek ostrokrzewu, dwie śnieżynki dziurkaczowe, kryształek od jakiegoś ciucha, okrągłe życzenia ze stempla digi ze stempell&kartoon, prawie na koniec rzadko używany srebrny tusz latarniowy ze scrap.com.pl posłużył do odbicia "pocztówkowego" stempla świątecznego- bardzo ciężko uchwycić ten delikatny efekt na zdjęciu, bo to srebro jest bardzo dyskretne, ale daje fajny efekt wzoru "w tle", jakby cienia, a kropka nad i- to ręczne (już nie chciałam ryzykować użyciem kapryśnej maszyny) przeszycie dookoła.



Chociaż wena ostatnio zaszczyca mnie rzadko, to ta kartka mi się podoba- przez kontrast ciepło-zimno i przez nietypową, jak na mnie kompozycję, która- przyznaję:-)- wynikła ze zwykłego marudzenia i braku pomysłu.

Do kompletu mam ciekawą ozdobę-składaną gwiazdkę, wykonaną z tego samego czerwonego papieru. Jest bardzo efektowna i prosta w wykonaniu, na pewno zaskoczy obdarowanych, bo przy rozkładaniu po prostu skacze:-)

Gwiazdka złożona to romb z zawieszką, bardzo niepozorna, ale i mała oraz w miarę płaska, można włożyć do koperty razem z kartką albo dołączyć do prezentu.



Ma jedną wadę: ciężko zrobić zdjęcie boku, który jest równie ciekawy co przód, ale tak dziwny, że przypomina grzbiet bardzo groźnego dinożarła z wieloma kostnymi wypustkami:-)

przód:

bok, czyli grzbiet dinożarła:-)

Patent nie jest mój, ale nie mogłam się oprzeć:-) podoba mi się szalenie, muszę przyznać, że jest prostszy (co w tym wypadku jest zdecydowanie zaletą), niż mój zeszłoroczny wymysł na "interaktywną" kartkę z wbudowaną gwiazdką, na którą kurs znajdziecie na craftypantkach). Jak wykonać taką skoczną ozdobę możecie dowiedzieć się z tego filmiku, zobaczcie go koniecznie, tam widać, jak bardzo zaskakująca jest ta gwiazdka:-)

Miłego jesiennego piątku:-)

18 komentarzy:

Jyoti pisze...

Piękną kartkę zmajstrowałaś!!! Wystarczy jeden ciekawy element i pomysł i jest przepis na śliczną świąteczną kartkę:) Przede mną też czeka to zadanie...
I całkiem fajna zawieszka niespodziankowa:)

nowalinka pisze...

Haha, ale fajny ten gwiazdkowy dinożarł - można z niego czerpać co tylko wyobraźnia nam podpowie :) A kartka cudna w tych ciepło-zimnych barwach :)

Madzik pisze...

Kartka piękna jak na brak weny. Ja mam jakiś awers do kartek swiątecznych w tym roku. Normalnie mi nie idą ;o///
Gwiazda rewelacyjna.

Koczes pisze...

wow:) cudna i w dodatku czerwona:P idealna dla mnie na święta;)))))))))))buziaki:)

montagna pisze...

rzeczywiście urokliwe to ciepło-zimne zestawienie. wychodzi na to, że czasem dobrze jest pomarudzić ;) - budzi sie kreatywność.
pozdrawiam zdecydowanie ciepło.

Matilde pisze...

Fantastyczna kartelucha :)

nimucha pisze...

Eeee, ten komplet zaprzecza braku weny;) Ale rozumiem, ze tydzień temu sprzyjała a potem sobie poszła:) Ona taka jest, kapryśna;) :) Ale wraca :)

coco.nut pisze...

świetna karteczka!!!

Katharinka pisze...

Cudna kartka!!!
Forma i kolory... miód :)
Zawieszka jest rewelacyjna!!!
:*

martenka pisze...

Zachwycająca kartka! Piękne połączenie czerwieni ze srebrem :)

JaMajka pisze...

Niesamowita kartka, urzekł mnie kontrast czerwieni ze srebrem :) Piękna!!!

Mizia pisze...

Fantastycznie zestawiłaś kolory na kartce :))) A gwiazdeczka bombastyczna :D Dzięki za linka do tutoriala ;)

Ayeeda pisze...

Świetne prace! I kartka i zawieszka przyciągają wzrok!
Pozdrawiam:)

JagaBa pisze...

Zawieszka super pomysłowa!!a w karteczce się zakochałam..połączenie stempli z fajnym papierkiem,efekt rewelacyjny!!!i te sreberko...

Anonimowy pisze...

Super! I daje tyle możliwości - choćby wykorzystania dwustronnego papieru. Chyba nie wytrzymam i zaraz wypróbuję.
Ninka.

maj. pisze...

Aaaa!!!! Fantastyczne!!!!!!!!!!!

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Kartka cudna. Podoba mi się w niej wszystko. Bogata na srebrno!

Kasia pisze...

Świetna kartka! Kolorystycznie jest bombowa! A i zawieszka rewelacyjna (przy okazji spróbuję zrobić ;))