środa, 5 października 2011

Zakłapka

Nie, to nie jest literówka, tam w tytule:-)

Takie zakładki-łapki zrobiłam na Scrapowiskową wymianę i nie zdążyłam im cyknąć lepszych fotek, zatem powtórzyłam proces, wzbogacając łapkę o wstążkowy dzyndzelek. Lepsza fotka oznacza po prostu mniej złą w moim przypadku, ale widać, co ma być widać...;-)


Oto zakłapka we własnej osobie:


I zakłapka w użyciu- może być zastosowana tradycyjnie, od góry:


Albo z boku:


Gdyż zakłapka jest podwójna, w środku ma wklejone w 2 punktach magnesy od jogurtów (podzielił się ze mną siostrzeniec- dziękuję, Adasiu:-)), które utrzymują łapkę w wybranym miejscu, dzięki czemu można zaznaczyć nie tylko stronę, ale i konkretny wiersz.


Zakłapka (z dumą, że zdążyłam!) ląduje na zakładkowym wyzwaniu UHK:-) Tym razem łapka ubrana w nowy fioletowy garniturek od Rae, model z najnowszej kolekcji, Continuum we fiolecie:-)


P.S. Łapka oczywiście z Graphics Fairy. Mnie się te łapki kojarzą od zawsze z "Przekrojem":-)

38 komentarzy:

carrantuohill pisze...

o rany bomba

Nordstjerna pisze...

Super zakładka (od strony technicznej i użytkowej) i do tego z moim ulubionym,już prawie obsesyjnym, motywem łapki! Uwielbiam te Twoje pomysły, są niesamowicie twórcze!

pijana_wiatrem pisze...

pomysł świetny, kto inny mógł na to wpaść jak nie Ty... Zakładka świetna :)

Zuzik pisze...

Trzy razy czytałam tytuł posta, czy aby moje oczy dobrze widzą... ;-)
Świetna zakłapka! Oryginalny pomysł!
I w dodatku niesamowicie praktyczny!
Bardzo mi się podoba!
Bomba!!!:-)
Pozdrawiam!:-)

barbaratoja pisze...

Ale wspaniały pomysł z magnesikami;-)

asica.p pisze...

jaka piękna!!!!ojjj i fioletoooowaaaa:)no jęczę:)

Selennea pisze...

Rewelacja, istna fantazja. Twoje pomysły zawsze powodują uśmiech na moje twarzy :)

Rae pisze...

Genialna jest :)

krystynas pisze...

Podziwiam Twoja pomysłowość, zakładka-łapka jest genialna.
Pozdrawiam

Zussska pisze...

Szczena mi okłapła! Genialne!

nowalinka pisze...

Ale sprytuśne i jakie ładne :)

Karmeleiro pisze...

fantastyczny pomysł !Moruh zabiłaś mnie i nazwą i pomysłem i te magnesiki!!!!!! kochana, bombowe!

silence pisze...

Patent z magnesem mnie rozwalił na łopatki. Nie przestajesz zadziwiać, ot co!

Magda Matraszek pisze...

świetny pomysł! teraz juz nie da sie przeoczyc,gdzie sie czyta:)

cassia.wu pisze...

Świetny pomysł, genialne!!!

maj. pisze...

Jesteś geniuszem kreatywności!!!!

dziurka pisze...

super!! no niesamowita, ot!

Sunsette pisze...

Zakłapkę mam zamiar bezczelnie odgapić. Mogę???;) Cudna jest i podziwiam pomysłowość oraz wykonanie:)

JagaBa pisze...

Super pomysłowa!!!!!Muszę podkraść kilka magnesów z lodówki mojemu synkowi:P
Dziękujemy że zdążyłaś zgłosić ja na nasze wyzwanie!
;-P

Mizia pisze...

fenomenalny pomysł!!!

Kulka pisze...

Hyh, ja się spodziewałam czegoś kłapniętego ;-) Ucha na przykład? Chyba jednak powinno być klapnięte, nie kłapnięte ;-)
Super!
Aaa, mnie też sie kojarzy z "Przekrojem". Znaczy się - dobrze się kojarzy i już :-)

maggie pisze...

Kochana mega zakłapka - strasznie mi się podoba ;D

Mona pisze...

Pomysłz magnesikiami rewelacyjny!

CarmenAlice pisze...

fenomenalny pomysł i perfekcyjne wykonanie

Guriana pisze...

jest świetna!!!:))

cyga pisze...

Nie no takiej zakłapki to jeszcze nie widziałam, fantastyczny pomysł

druga szesnaście pisze...

rety, ależ chytrze!
świetnie wygląda na książce.

KOLOROWY ptak pisze...

szczęka opada! jesteś geniuszem kreatywności!!! :)

JaMajka pisze...

Kolorowy Ptaku, ja to wiem od dawna, że ona genialna :D
Mru, jesteś nie tylko geniuszem, jesteś Bogiem kreatywności dla spragnionych nowych inspiracji umysłów :)

Katharinka pisze...

Super!!!
:*

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Fantastyczny pomysł i wykonanie!!! Jestem pełna podziwu!

sandi pisze...

Oh this is so neat! Love it!

Matilde pisze...

Jest niezwykle praktyczna! Wiem, bo posiadam i wykorzystuję :) Fajnie, że na nią trafiłam na Skrapowisku :))

IWA pisze...

Rewelacja! Świetny pomysł!

UHK Gallery pisze...

FENOMENALNA!!!!!!!!!!!!!!
Aleś to wymyśliła, omg!!!!!!

graciarnia pisze...

Genialny pomysł!!!!!!

TuKara pisze...

Jest NADZWYCZAJNA,,,,,!!!!!

Florens pisze...

Jesteś genialna! :) Świetna ta łapa!
Hm... jest noc, Młody śpi... a ja wiem gdzie trzyma magnesy... :)