poniedziałek, 24 października 2011

Sztuka wycyrklowana or circled square


Hi, everyone!
Just to make it easier for girls from Lessology DT (and others non-polish visitors, always welcome:-)) today I force myself to use my poor English:-) I feel weird because I can't distract you with words just like I usually do:-)... So... less talk, more action!

The challenge #4 at Lessology is to create wall art.

I stuffed this ugly picture (bought about 2 years ago at a dollar store) into a closet, intending to recycle it later:




Inspired by this fun paint chip project at twogirlsbeingcrafty I covered my ugly picture with scraps of an old book pages, then I painted it metallic white. The most time-consuming part of my project was cutting out 64 leaf-shaped pieces (I used three different double sided Rae's papers and helped myself with a 1.5" circle punch) and gluing them to my base.

My 6x6" piece of wall art:




Writing in English takes me more time and effort than writing in my native language so if you don't mind, I switch to Polish now:-)


**********************************************
Haha, mam nadzieję, że pierwszy szok już Wam minął i że był spowodowany nagłą zmianą języka na mańku, a nie bykami, którymi zapewne usiałam swoje "wypracowanie":-) Ze mnie uszło powietrze, z westchnieniem ulgi:-) Już się wytłumaczę, co mnie wzięło, żeby pisać po angielsku. Rzuciłam sobie takie prywatne wyzwanie, że będę brać udział w wyzwaniach na Lessology i tego się trzymam, ale zauważyłam, że kobietki z dt tego bloga mają czasem problem ze zrozumieniem, co ja tutaj wyczyniam, widać obrazki nie mówią wszystkiego... Pomyślałam zatem, że i mnie nie zaszkodzi, jeśli zacznę się zmuszać do aktywnego używania obcego języka, od czasu do czasu, przynajmniej na okazję "lessowych" wyzwań. Na razie nie czuję się na siłach, żeby każdy post czynić dwujęzycznym, ale może i do tego kiedyś dorosnę:) Jeśli zaś jakieś specjalistki od angielskiego dostrzegą byki, to mnie proszę poinstruować, co skopałam, wyjdzie mi na zdrowie:-)

Przechodzę zatem do sedna, czyli do wyzwania- wyzwanie nr 4 na Lessology polega na wykonaniu ściennej ozdoby, kawałka sztuki do powieszenia na ścianę. Wpadła mi w oko pewnego razu taka sztuka na blogu twogirlsbeingcrafty, postanowiłam spróbować w mniejszej skali. Przerobiłam obrazek kupiony ze dwa lata temu w sklepie pięciozłotowym (choć wtedy to raczej był trzyzłotowy, dokładnie tyle zapłaciłam za ten kawałek deseczki z dziurką do wieszania z krzywo naklejonym wydrukiem...), od razu z intencją przerobienia go. Poczekał sobie, utknąwszy w szafce, ale czas przyszedł, żeby go wycyrklować. Warstwa kawałków stron starej książki przykryła chińskie szkaradziejstwo i poprawiłam białą metaliczną farbką, żeby było bardziej glamour, hehe:-) Na to 64 listkowe kształty z papierów Rae (turkusowe i czekoladowe kropki, z małym dodatkiem czystego i pachnącego arkusza z kolekcji dla maluszka) trochę wycinane ręcznie, trochę sprytnym sposobem za pomocą dziurkacza (w wiekszości najpierw wycięłam kółka, potem dziurkaczem wycinałam z nich listki, ale znudziło mi się manipulowanie zbyt małymi kółkami w dziurkaczu, więc dokończyłam ręcznie), układanie, naklejanie i finito. Podoba mi się efekt perłowego połysku na pożółkłych stronach książki, w zależności od kąta padania światła raz bardziej uwypuklają się łezki, raz podkreślone jest raczej tło.

No, to teraz lecę zobaczyć, co u Was:-)

17 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

ooo, jestem pod wielkim wrażeniem! Dopingować będę postanowienia - świetna sprawa a chylę czoła przed tym wycyrklowaniem - toś się narobiła kobieto!! a jaki efekt! Teraz to powinno być sprzedane w galerii "wszytsko po 10tys" :)

Pasja Kati pisze...

Świetnie wycyrkolowałaś tę ozdobę :)
Ja jestem pod wrażeniem.
Co do języka, to ja już dawno powinnam robić sobie wprawki, bo większość wiedzy wyparowała :)

JaMajka pisze...

Mrau :) I ile roboty. I jaki angielski :> No no no

Audrey Pettit pisze...

How beautiful!! Looks like a patchwork quilt! Such a great transformation of that picture that you picked up. :) Thanks so much for playing along with us at LESSology, and thanks for the hard work of writing this for us in English!

asica.p pisze...

o ranyyyyy!!!cudne to:)podziwiam:)

Angi @ CokiePop pisze...

Your altered wall art is very beautiful. I love the quilt design. And your English is great too. Thank you so much for playing with us at LESSology. :)

Mizia pisze...

Wow, znowu coś ciekawego! :D Zawsze zaskakujesz!

cyga pisze...

No zdziwiła się troche tym angielskim,wycyrklowane dzieło stanowczo zyskało po tuningu

yyam pisze...

It's beautiful! Love how you transformed it into such a wonderful piece of wall art! :)

Thanks for joining us at LESSology! :)

maj. pisze...

Niesamowite! Wymiękam !!!

Kirsty Vittetoe pisze...

Beautiful patchwork piece, thanks for playing along with us at LESSology!!!

nimucha pisze...

Mrouh, w ścianę mnie wbiłaś tym obrazkiem, angielskim i odwagą pisania w tym języku.
Obrazek super, bo niby zawiłości, wypukłości, okrągłości i inne krzywizny a jednak prosto;)

Linda pisze...

Oh thank yo for the English. Your Polish alphabet it beautiful if only I could read it.
I love your creations. It looks like a quilt. Beautiful!

Thanks for joining us at LESSology with your gorgeous creation.
Hugs,
Linda
Scrapcat Cards by Linda

FojAga pisze...

Fantasyczny efekt :)

Kasia pisze...

Łał, świetny geometryczny obrazek! Niby takie tu skromne kawałki kółek, a jaki efekt :) Pozdrawiam!

lisa pisze...

Lovely : )
Thanks for playing with us at LESSology xxx

Julie Tucker-Wolek pisze...

This is GORGEOUS! Thanks so much for playing along with LESSology! :):):):):):):):):):):)