wtorek, 13 września 2011

Trzy światy

Znowu za długo zwlekałam z zabraniem się za wyzwanie scrapki.pl, na szczęście dość blady pomysł w trakcie pracy jakoś nabrał życia i z efektu jestem całkiem zadowolona. Trzy światy miałam z tryptykiem, dlatego:


 I na słonecznym parapecie z bardzo trendy cynkowanej blachy, haha:


Zamknięty:
Obrazek z łepkiem z the graphics fairy.

Ale to nie koniec, mam mnóstwo rzeczy do pokazania...Wcale nie miałam urodzin, ani nic:-) Zobaczcie co dostałam! :-)

Najpierwsiejszy prezencik jeszcze sierpniowy od Kasi Szkieuka- tutajwidac tylko część, pierwszą fotkę zrobiłam zaraz po rozpakowaniu paczki, ale się karta do aparatu zbuntowała i zdjęcie przepadło, a ja już przydasie rozparcelowałam. Nie mogłam się jednak powstrzymać przed pokazaniem cudownych papierów- obie bardzo lubmy te małe formaty, a te maja takie wzory, że się słabo robi z wrażenia:-) Trybiki, zegary, klucze, maszyna do pisania, mapy, motyle, efekty specjalne w postaci wzorów powlekanych jakby błyszczącą folią albo złotem... miodzio! Jeden ma taki doskonały morsko-niebieski kolor, że chętnie bym z nim spała:-) Tylko nie wiem, czy to dobrze wróży tempu używania ich w pracach, na razie wyjmuję, oglądam, wzdycham i wkładam do pudełka z powrotem:-) W paczce od Kasi były też dwa numery sommersetowych magazynów, trzymam je przy łóżku i natycham się przed snem:-)


Drugi prezencik spontaniczny od Maj., której transfery mnie zachwyciły, a ona spełniła w lot moje marzenia i nie dość że wysłała mi pachnącą saszetkę z transferowym obrazkiem to dostarczyła mi tez wydruków z atramentówki, żebym mogła wsiąknąć też:-)


A najświeższy prezencik od Skrzatki:-)

Zapisałam się na zakładeczkę (która już znalazła swoje miejsce w książce), a tu cała paczucha przyleciała!  W tym kocie stempelki, witrażowy wisiorek w moich kolorach i słoneczny notesik:-)




Pięknie Wam dziękuję:-)

Czas na kawę i "polatanie" po Waszych blogach:-)

17 komentarzy:

Madzik pisze...

O jak sympatycznie !!!! Fajowe prezenty.
A te Twoje trzy światy - rewelacyjnie wykonane ;o))

carrantuohill pisze...

cudowna praca

Madzik pisze...

O jak sympatycznie !!!! Fajowe prezenty.
A te Twoje trzy światy - wykonane są rewelacyjnie ;o)

KOLOROWY ptak pisze...

obłędny tryptyk! dosłownie wszystko mi się w nim podoba! a przede wszystkim pomysł :)
świetne prezenciki

silence pisze...

Zaskakujesz w dalszym ciągu. Twoje trzy światy wyglądają wspaniale. Głowa pełna pomysłów - i ta z tryptyku, i ta Twoja :) Piękne prezenty otrzymałaś.

Viol pisze...

Super prezenciki:) a tryptyk.... boski!! z kąd ty te pomysły bierzesz to niewiem;D

Guriana pisze...

ależ ten tryptyk genialnie pomyślany!!!:)))
i cudne prezenciki:))

Ayeeda pisze...

O jaaaaa!!! świetny ten tryptyk!!!

Karmeleiro pisze...

prezenty cudne, oj potrafiłyby rozweselić serducho! A tryptyk cudo!!! podoba mi się i otwarty i zamknięty a szczególnie na trendy parapecie - mam taki sam w kuchni :D

maj. pisze...

Tryptyk cuuudny!!!!

nifka pisze...

A ja mam dla Ciebie nagrodę - zapraszam po szczegóły na mojego bloga :)

Joasiunia:) pisze...

Nonono tryptyk robi wrażenie:D

A prezenciochy śliczne:*:)

Magda(i)Lena pisze...

Rewelacyjny pomysł i wykonanie. Świetny kształt.

Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo!

ankan pisze...

No czad koleżanko, czad !

frutti pisze...

Świetny tryptyk - bardzo pomysłowy :)

Guru pisze...

Łaaał świetna praca, tryptyk mnie powalił :D
Jeśli masz chęć to zapraszam na candy http://w-tworczych-oparach.blogspot.com/2011/09/candy-candy-zaaapraszam-d.html

Jaszmurka pisze...

Fantastyczne 3 światy kochana! bomba! ♥