poniedziałek, 5 września 2011

Szewc bez butów

Szewc bez butów chodzi, bo jeszcze klamerek nie pokazałam!
Długo dumałam nad klamerkami, za długo i w końcu stanęło na trzech maleństwach... a takie miałam plany!... Ewidentnie nie wyrobiłam na zakręcie...

Takie maluszki poleciały do Boei:


w towarzystwie tej kartki i paru drobiazgów:

Przepraszam za jakość zdjęć paskudną, jakieś było popołudnie bure, kiedy się zebrałam z wysyłką i fotowaniem, ja się spieszyłam na pocztę... Tego samego dnia nie zapakowałam wszystkiego, co miałam w planach do innych kopert do wysłania, jakieś szaleństwo! Przy tym, co dostałam od Boei mój klamerkowy wyczyn jest bledziutki, nie tylko dlatego, że niebieski:-)

A kwiatuszek na kartce jest autorstwa Kasi, z którą wcześniej wymieniałam się calineczkami. Nawet takiej niekwiatkowej osobie, jak ja, jakiś żelazny zapasik zawsze się przydaje:-)

Co jeszcze? co jeszcze? Aaaa, nowy temat craftypantkowy już niedługaśno. Obiecuję.

Jeszcze mam dwie karteczki do pokazania... Jak to Rae podsumowała- lot balonem z gramofonem:-)
Z tego papieru i tego, maluszkowe oba- a nie widać:-) Bardzo lubię lewe strony tych dzieciowych papierów, sympatyczne i uniwersalne, jak widać.


I słychać:-)


Pierwszy raz w życiu chyba wykorzystałam naklejki na kartce, ha!:-)

Dobra, zabieram się za robotę, nie mogę dziś jakoś wystartować...

11 komentarzy:

Jyoti pisze...

Ale dużo zdjęć do podziwiania!!! Świetne te klamerki-aż żałuję,że się nie zgłosiłam...
No i kartki wywołują mój uśmiech - masz fajne pomysły skojarzeniowe:)))

MILENA pisze...

PIĘKNE KLAMERKI I KARTKA CUDNA TEŻ :)

silence pisze...

Odlotowe i porywające kartki :)

Mizia pisze...

Wszystkie prace super, ale kartki są powalające, aż mi banan na twarzy wyskoczył, jak je zobaczyłam :)))

JaMajka pisze...

Bardzo udane klamerki, podobają mi się ozdoby :) A kartki super, lubię takie poskładane z różnych papierów i motywów - też nade wszystko kocham motywy balonu i gramofonu :)

Boei pisze...

Twoje klamerki są przeurocze, mają cudowny kolor, klimat i jestem w nich po prostu zakochana!!:) Kartka też cudna i super przydasie:) Za wszystko Ci bardzo dziękuję, Kochana:*
Karteczki na dole równie piękne- jak wszystkie Twoje dzieła;)

rachel pisze...

super klamereczki1:)

nowalinka pisze...

Fajne klamerki, takie eleganckie :) I karteczki piękne i pomysłowe jak zwykle :)

Madzik pisze...

Ja dziś tez jakoś nie w temacie.
Ale Twoje klameri bardzo mi sie podobają, a karteczki podziwiałam już w Galerii Rae :D

Katharinka pisze...

Świetne klamerki i karteluchy!!!
:*

Eawera pisze...

Karteczki są genialne!! No i oczywiście klamerki także:) Przeurocze:)