niedziela, 11 września 2011

Święto!

Nie tylko dlatego, że to niedziela. Święto, bo zrobiłam scrapa, chociaż nikt mi nie kazał:-)

Parę dni temu wywołałam kilka zdjęć przy okazji  pracy wyzwaniowej, którą pokażę Wam za niecały tydzień, fotki leżały i kusiły, żeby jednak spróbować. Uległam i tak oto powstało to, bardzo drewniane:


Wytrawne scraperki proszę o wyrozumiałość, mam nadzieję, że nikomu kuku w oczy nie robię:-) Kompletnie nie mam dystansu do tej pracy, bo jestem dumna i blada, że mi się zachciało i zrobiłam, nie porzucając roboty w środku:-) No i zdjęcie z Lubym z bardzo fajnego dnia na wsi rok temu, tydzień po założeniu własnoręcznie zmajstrowanych przez niego okiennic.

Papier (jak również pasująca naklejka pink paislee, skrawki tekturki z websterowego zestawu old world i papieru BG) ze scrap.com.pl jeden z moich ulubionych, długo służył mi za tło do robienia zdjęć, aż przyszła na niego pora. Cała reszta to cudowna zbieranina prezentów od wielu dobrych duszyczek... Kiedy patrzę na swoje prace, widzę cała listę nicków, które powinny się pojawić pod spodem- jak lista na końcu filmu:-) Tu na przykład powinna być Jaszka, Kasia Szkieuka, Viva, a za jej pośrednictwem ktoś jeszcze... (chyba Ayeeda?) oraz Rachel. Oczywiście wykorzystałam też tekturkę-okno i stempel cegiełki ze stempell&kartoon oraz bilecik od Rae.


A właśnie... u Rae candy w kratkę z nowymi papierkami:)



Na deser pokażę Wam jaki fajny stosik książek sobie upolowałam w lumpeksie w środę:


 Całe 4 zł zapłaciłam za 2,5 tys. stron lektury! Kiedy zdołam przeczytać tę na samym dole- nie wiem, na razie mój angielski jest na takim poziomie, że nie rozumiem tytułu:-) Kupiłam z sympatii do Stephena Fry'a. The Thirteenth Tale już czytam, idzie gładko i bardzo przyjemnie.

Miłej niedzieli Wam życzę i dziękuję za ślad klawiaturą zostawiany:-)


14 komentarzy:

Jyoti pisze...

Czadowy scrap Ci wyszedł!!! Nie jestem fachowcem, co prawda w tej materii, ale zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie:) No i świetnego zdjęcia użyłaś!!!

Tores pisze...

Mrouh, skrap jest świetny! Fantastycznie dobrane dodatki, super kompozycja, naśmiecone rewelacyjnie, po prostu robi wrażenie :) Gęba się sama śmieje ;)

vernon pisze...

jak dla mnie jest rewelacyjny - bardzo mi się podoba :D

JaMajka pisze...

Bardzo fajnie pasuje to okienne zdjęcie, jak dziupla w drzewie :) Bardzo przyjemna praca, nie zrobiłaś mi kuku w oczy :)

Hogata pisze...

Łoo matulu! Mój luby też brodaty, ale Twój to prawdziwy Rumcajs! Zwłaszcza w tej koszuli! :))
Oprawa piękna, zdjęcie świetne - całość bardzo udana :)

Karmeleiro pisze...

gratuluję scrapa!! kochana, może i Ciebie to wciągnie! papier bazowy jest rewelacyjny - wg mnie - idealnie pasuje!!

Monia pisze...

No proszę, musisz częściej ulegać pokusom, bo efekty są świetne :D

kANNAdyjka pisze...

Scrap zajefajny, okiennica superowa-pochwal Lubego a tak wogole uwielbiam czytac Twoje posty!

coco.nut pisze...

LO świetne, aż się jakoś przyjemnie robi, czuje się, że to był jakiś fajny moment!!!
i książeczki super :)

Oleander pisze...

Jej! Cudny skrap!! A "złodziejka książek" jest bardzo dobra. Poryczałam się przy niej kilka razy.

Katharinka pisze...

Świetny pierwszy scrap!!!
Bardzo podoba mi się jego kompozycja oraz spokojne kolory :D
:*

maj. pisze...

Świetnie dobrany papier!!! Cudnie się wgrał!
Za scrapa w ogóle podziwiam, to wielkie musi być chyba... ;)

nimucha pisze...

Mi się, Mrouh, ten scrap bardzo podoba! Gdybyś miała robić wszystkie takie ciekawe, to ja z przyjemnością będę oglądać, podziwiać i przy okazji się uczyć :)

Brises pisze...

Świetny jest! Wszystko idealnie dopasowane,a luby wygląda jak Rumcajs w tym oknie:P