środa, 28 września 2011

Mo... tyle nowości:-)

Zaszła potrzeba zrobienia kartki imieninowej. Męskiej. Nie mogłam się zdecydować, zrobiłam dwie. Jedna już poleciała, o ta:


Z papierów Rae: kropki czekoladowe, trzepot motylich skrzydeł, tiul, stempla modraszka i napisu.

Zapomniałam dodać, że pomogła mi mapka card patterns z aktualnego wyzwania, więc zgłaszam kartkę przy okazji:-)

Druga, z nowych (częściowo) papierów na razie została w domu:


Napis ten sam, co powyżej, papier krokusowy , kawałek kropek i fioletowe continuum.
A z innej bajki ćwiek:-)

Próbuję się na nowo wdrożyć do dłubania... trochę z rytmu wypadłam w zeszłym tygodniu, ale już chyba załapałam z powrotem, bo skończyłam przed chwilą pudełko, które ukaże się... zapewne wkrótce:-)

11 komentarzy:

maggie pisze...

..rewelacyjne te karteczki :D

Karmeleiro pisze...

oo ile motylków, świetne kartki!

nimucha pisze...

Świetne są obie :) Gdybym miała wybrać jedną, to musiałabym rzucać monetę ;) :)

kasia | szkieuka pisze...

Ach, z tymi mężczyznami, zawsze kłopot... a Twoje karteluszki pięęękne wyszły! I motyle mi się podobają, i kwiatulec... Dzielna jesteś, że ten papier z kwiatami tniesz, u mnie chyba sie oprawi w ramki i na ścianę :D

JaMajka pisze...

Obydwie bardzo eleganckie :) Też nie wiem, która mi się bardziej podoba :)

asica.p pisze...

ja mam zawsze problem z męskimi:)
swietne wyszły obie:)

edyta350 pisze...

Widziałam tę mapkę z czterema kółkami i stwierdziłam, że nic ciekawego nie da się z niej wycisnąć. A tu taka fantastyczna kartka. Pozdrawiam

maj. pisze...

Męskie to dla mnie całkowita abstrakcja...Tym bardziej podziwiam Twoje!!!!

viva pisze...

Piękne obie!! Chociaż pierwsza chyba podoba mi się bardziej :-D.

Monia pisze...

Ha, a ja też zrobiłam ostatnio męską kartkę według tej mapki, ale moja duuużo gorzej wygląda ;)
Piękne karteczki, bardzo fajnie sobie poczynasz w męskich klimatach :)

JagaBa pisze...

śliczne!!Ta z motylkami moja faworytka!!!