piątek, 9 września 2011

Jak kamień w wodę

przepadłam, ale już jestem. Z kamieniami na craftypantkowe wyzwanie wrześniowe.


No bo czemu by nie oskrapowac kamienia? Można go nawet ubrać w koronkę, tiul, czy co tam macie pod ręką. Zembossować na gorąco (uwaga, bardzo się nagrzewają!), porysować, pomalować, wygrawerować... możliwości są tysiące! A może zainspiruje Was piasek? Pamiętajcie, że technika wykonania dzieł z kamienia lub piasku jest absolutnie dowolna:-)

Mój kolejny coś a la shadowbox (z opakowania po trójpaku camemberta na grilla:-)) z trzema "przebranymi kamulcami":



Wieszadełko ma, może wisieć:
 

Ponieważ jest wiszącym shadowboxem, kolory jasne posiada w stopniu chyba wystarczającym, koronkę również, motywy przyrodnicze jak najbardziej...  to może się nadaje na wyzwanie diabelskiego młyna, zupełnie przypadkiem?...

 To... ile w Was wody płynie, a ile kamienia? :-)

10 komentarzy:

JaMajka pisze...

Ale czad :D
Twoje pomysły mnie rozwalają, z każdym kolejnym postem odkrywam w Tobie coraz bardziej Einsteina polskiego scrapbookingu :D

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Pomysł fantastyczny.
Wszystko co obejrzałam, a musiałam sie cofnąć daleko, świetne tworzenie. Cieszę się, że mam znowu trochę czasu aby do Ciebie zaglądać.

nimucha pisze...

Cacuszko z klejnocikami :)

Cafeart pisze...

wow!Mrouh! ten środkowy jaki ...sexi:)))pozdrawiam cię ciepło:**

coco.nut pisze...

super jest, świetna praca!!!

KOLOROWY ptak pisze...

Mrouh - zastrzeliłaś mnie! dosłownie! pomysł i wykonanie totalnie genialne! podziwiam!!!

silence pisze...

Zawsze, zawsze mnie czymś zaskoczysz! Nawet z kamienia zrobisz użytek. Genialna zawieszka.

domita pisze...

fantastyczna zawieszka w pięknych dla mojego oka barwach :) ciekawy recykling :D :) pozdrawiam ! :)))

maj. pisze...

przepiękne małe arcydziełko!!!!!

Noamiworld pisze...

hehe nadaje sie i to jak!!!! ty to masz swietne pomysly ino mam niedosyt ogladania twego cacka bo mi sa za male zdjecia :P ja babunia w okularach chodzaca potrzebuje duze foty:P
dzieki za udzial w zabawie na DM :*