wtorek, 6 września 2011

fiu, fiu.. fiulet:-)

Fiuuuletowy tag na ostatnią stronę książeczki tagowej na Craftartwork.

Strona A:  


 Strona B:




Farba akwarelowa, tusz fioletowy ze scrap.com.pl, stempel motyl i cyferki od Rae, baza taga ze stempell&kartoon, puder przezroczysty do embossingu.


Fotki fiuuletu oczywiście jakieś takie nieprawdziwe były... podmieniłam, troszkę lepsze chyba:-)

Bardzo dziękuję za Wasze wizyty i miłe słowa:-)  Codziennie chciałabym robić takie "czasowniki", a Wasze komentarze to dodatkowy doping... ale nie co dzień niedziela, niestety, zresztą, znudziłoby się Wam:-) Mimo wszystko będę się starać:-)

20 komentarzy:

skrzatka pisze...

fi, fi, jak filetowo!

Jyoti pisze...

I jaki śliczny fiuulet!!! Wygląda mi to na drzwi- czy się nie mylę? Fajnie mieć takie wejściowe...

maj. pisze...

Świeeeetny!!!!!

Matilde pisze...

Fiu, fiu - piękny!

Czekoczyna pisze...

Uwielbiam ten kolor!

asica.p pisze...

ja tez uwielbiam:))))

JaMajka pisze...

Kurczę, nie lubię fioletu, ale Twój tag wyszedł bardzo elegancko :) I jak ładnie sobie uporządkowałaś na blogu :)

Po prostu Asia pisze...

wooow! bardzo, bardzo mi się podoba :)

Martyna pisze...

fiu fiu fiu! piękny jest!

silence pisze...

Dostojne oblicze fioletu, ot co :) I ja się pytam tylko gdzie zdjęcia całej kolorowej książeczki? :)

Boei pisze...

Cudna praca!!!

Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę z naszej wymiany:) Jestem przeszczęśliwa, że mam Twoje dzieło! Dziękuję jeszcze raz...
Buziaczki, Kochana!!:*

Henny pisze...

You have a really nice blog! Hope to see much more of all your art,
Henny

Ayeeda pisze...

Ale FIOletowy FAJowy TAG (nie -owy) :):):) Zmotywowałaś mnie do zrobienia mojego taga, bo w końcu nie zdążę:P

Karola pisze...

świetny!!!

Novinka pisze...

Pikny fiulet :)
Bardzo mi się podoba.

lin_ka1 pisze...

zafiuletowiłaś wszystkich. Cudniasty

Annar pisze...

jest wspaniały !!!

Katharinka pisze...

Fantastyczny tag!!!
:*

Koczes pisze...

łał!ładny ten tag:) i zdziwiona jestem że fiolet a niebieski;) buziol:*

nimucha pisze...

Ten tag, to Ci wyszedł tak, jakby to fioletowy był Twoim ulubionym kolorem :) Mi się, w całej Twojej kolekcji tagów, ten właśnie najbardziej podoba :)