wtorek, 27 września 2011

Dobre wieści

W zeszłym tygodniu większość scrapujących aktywnych w internecie osób została zaskoczona nagłym zamknięciem portalu Polki Scrapują. Kto rano wstał, ten na pewno już zna dobre wieści- Polki wracają pod lekko zmienioną nazwą i pod nowym adresem:

Poza tym administratorki (Tusia, Karola, Karmeleiro) wspomagane przez zespół błyskawicznie postarały się, żeby wszystko wróciło do normy. Niektórych rzeczy nie da się odzyskać, ale jest miejsce na nowe wyzwania, nową energię. Także do dzieła, zapraszam do wyzwań w imieniu administratorek, projektantek i swoim:-)

W sobotę oczywiście byłam na Skrapowisku, trudno opisac moc dobrych wrażeń po tym weekendzie. Na wielu blogach pojawiło się juz sporo zdjęć i relacji. Mnie pozostaje napisać tylko, że było fantastycznie, że stół do skrapowania był oblegany, a przede wszytkim, że dziękuję ekipie Craftmanii, że Skrapowisko zorganizowały, Pampuszkowi za nocleg i moc energii, Arte za podwózkę i wszystkim za cudowne towarzystwo!:-)

Na Skrapowisku po raz kolejny odbyła się wymiana zakładek. Oto dwa cudeńka, które wylosowałam, zielona, wręcz biżuteryjna od Bei, a ta z panią od Matilde.

Moje zakładki powstawały po 22:00 tuż przed wyjazdem (wstawałam o 3:00:-)), nie załapały się zatem na porządne zdjęcia. Cyknęłam je dopiero na stole do pokazów kwiatkowych przed oddaniem do puli wymiankowej, pożyczonym od Viol aparatem (dziękuję!:-)), w biegu, ale poglądowo widać, że były to łapki. Niedługo pokażę zasadę działania na nowych przykładach:-)



Teraz znikam, pozdrawiam, dziękuję za cudowne towarzystwo na Skrapowisku i trzymam kciuki za Polki:-)

1 komentarz:

Matilde pisze...

A ja wiem jak działają! :))