czwartek, 22 września 2011

Czekam na schodach

Czekam na wyjazd tak naprawdę, a w oczekiwaniu pokazuję bardzo zaległe (zazwyczaj pokazuję wszystko w miarę na bieżąco) dwa artjournalowe wpisy i jedna kartkę.

O czekaniu (artjournal Polek, nie pamiętam numerku wyzwania, a teraz sprawdzić się nie da, ale na pewno dziewczyny wkrótce wszystko wyjaśnią i portal wróci do życia). Tak jesiennie jakoś już...


I o schodach, też Polkowy:


I kartka zwykła, bez szaleństw, standardzik. W końcu ciachnęłam Idyllowe papiery... ja to mam refleks:-)

 Ramka oczywiście ze stempell&kartoon. Maszyna mi się zbiesiła, tylko zygzakiem dobrze szyje... uznajmy, że tak ma być, element niegrzeczności na zbyt grzecznej kartce:-)

7 komentarzy:

Jyoti pisze...

Pierwszy wpis kojarzy mi się z jesienią, piękny! Schody oczywiście prowadzą na pewno do nieba:)
I miła dla oka karteczka, lubię niebieski z zielonym. Chodzi za mną to połączenie ostatnio:)

ZUzanna pisze...

Oo.. fajny ten zygzak tak nagle wpleciony! :) Bardzo fajna kartka. BARDZO :)

Guriana pisze...

świetne journalowe wpisy!!:))

maj. pisze...

Piękne, piękne, a szczególnie schody!!!

sandi pisze...

These are so cool looking! Love them all!

JaMajka pisze...

Ależ właśnie to szycie jest superowe!!! :D Tak miało być. I trąba. I kropka, przepraszam hihihi.

Ayeeda pisze...

Fajne prace, szczególnie wpisy w oko mi wpadły:) Do zobaczenia w Łodzi 'siostro' ;)