czwartek, 1 września 2011

Czasownik

Dziś czasownik, bo czas na zmiany, najwyzszy!:-)


Tą pracą żegnam się z projektancką stroną portalu Polki Scrapują, dziś pałeczkę przejmuje nowy zespół i mam nadzieję, że się będzie dobrze bawił:-) Dział, w którym wtrącałam swoje trzy grosze, czyli altered art połączył się z mixed media, a pierwsze, dzisiejsze wyzwanie to mixedmediowy shadowbox. Niniejsze pudło czasu jest moim pierwszym shadowboxem, może ciut nietypowym, bo okienko ma niewielkie:-)


Tak się prezentuje en face, cały pomysł powstał wokół ramki-zegara ze stempell&kartoon:


Trochę rozjaśnione zdjęcie pokazuje, co ten kotku ma w środku:-)

Mianowicie czas, co leczy rany- butelkowany:-)

Dodatkowe godziny w pastylkach, dla tych co chcieliby, żeby doba dłuższa była, w blisterku:


oraz trzy lepsze czasy w malutkim słoiczku, jak trzy życzenia złotej rybki:


Pudełko pierwotnie było opakowaniem procesora, ale zostało najpierw oklejone kartkami starej książki do literatury francuskiej, następnie serwetką w motyw niebieskich kwiatów rodem z porcelanowego talerza, a potem zachlapane wszelkimi możliwymi tuszami i farbami (w tym farbą do renowacji wanien:-)), tak, że ani druku, ani serwetki prawie nie widać (na bokach można ją jednak wyśledzić), ale mixedmediowość została osiągnięta:-)

Motyl- stempel od Rae został uglossowany i przyozdobiony byłym guzikiem (który był nieco po tym glossy spłynął i krzywo zasechł:-)) udającym ćwiek. Mały szyldzik z napisem u góry oraz niedbałe, ale zembosssowane na złoto ślady stempla-cegiełki pudło zawdzięcza sklepikowi stempell&kartoon, a wzmocnienia na rogach czekoladowemu papierowi z Galerii Rae.



Jako wisienka na torcie czasu gałka meblowa, w roli nóżek pokrojony w plasterki korek od wina:-) Ślady turkusu to chlapnięcia moimi ukochanymi mgiełkami.


Przy okazji tych zmian poprzestawiałam trochę na manualniku... Linki do Waszych blogów mają swoją osobną stronę, ukrytą pod napisem UlubLinki, bo narobiło się ich baaardzo dużo. Nie zdążyłam jeszcze przenieść wszystkich, ale mam nadzieję, że uda mi się to w najbliższych dniach.

Niech czas  będzie dla Was łaskawy!:-)

34 komentarze:

Magda Matraszek pisze...

rewelacyjny ten zegar!!!!!!!!!!!

cynka pisze...

cudeńko!

pest pisze...

To wygląda obłędnie =]
Podziwiam z otwartą buzią =]

silence pisze...

Odlotowy! Jestem zachwycona pomysłowością, wykonaniem, każdym detalem. Chciałoby się mieć taką apteczkę pod ręką :) Pozdrawiam serdecznie!

Jyoti pisze...

Czadowy!!! Przesłanie czasowe przetestowane na własnej skórze:)
Jestem pod wrażeniem!!!

Tores pisze...

Mrouh, to jest ABSOLUTNIE NAJFANTASTYCZNIEJSZY shadow box, jaki widziałam! Cały pomysł i każda jego część z osobna są genialne, wykonanie rewelacyjne, po prostu majstersztyk! Twoja wena szybuje gdzieś pod samym niebem :)

Aszczka pisze...

Ale wspaniały projekt - no można się wgapiać i wgapiać i ciągle coś nowego odnajdywać ;-)

Joasiunia:) pisze...

Mega boski:D Przyznaj się-ile go robiłaś?!:D

Michelle pisze...

Jest przepiękny!!! A ja ciągle walczę z czasem - czy godzinki w pigułkach dostanę bez recepty? :)

Mrouh pisze...

Dziekuję:-) To co nie do opisania to frajda, jaka miałam przy robocie, a trwała całkiem niedługo- jedno późne popołudnie i wieczór, plus mocowanie gałki i nóżek dnia następnego rano. Jak jest pomysł to on sam niesie człowieka jak na skrzydłach, a robota wre:-)

Moriony pisze...

świetny, pomysłowy, genialny; ile niuansów i ukrytej treści - musi się pięknie prezentować na półce :)

Guriana pisze...

odjazdowy!!...i pomysłem o wykonaniem!!:))))

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! aż dech zapiera! i pomysł i wykonanie! podziwiam :)

Sabbath pisze...

Ależ to śliczne! Cacko!

timboctou pisze...

cudo!!

zielonooka pisze...

ale czaderskie pudełeczko!!!!!

w klatce wyobraźni pisze...

genialne - dałabym się posiekać za taki czasownik

Kasia pisze...

Ale fantastyczny! Po prostu cudeńko! I te wszystkie detale ... Jestem zachwycona :)

Karmeleiro pisze...

Niesamowite pudełko Mrouh wykonałaś! Kolory, detale - cudne!

Po prostu Asia pisze...

niesamowity! nie wiem, kiedy uda mi się zebrać szczękę z podłogi ;)
BOSKI!

Mizia pisze...

Jest to jedna z najfajnieszych rzeczy, jaką mi się udało podpatrzeć na czymiś blogu od dłuższego czasu :))) Gratuluję konceptu i kunsztu!!!

Oleander pisze...

Przecudowny CZASOWNIK!
Podziwiam i podziwiam...

Brises pisze...

Twoje pudło jest po prostu genialne! Doskonałe kolory i obłędny przekaz- uwielbiam!!!! Może sobie zrobimy jakąś wymianę shadow boxów?

maj. pisze...

No ale zaszalałaś!!!!!!!!!!Cudny!!!!

Martyna pisze...

mega...kosmos...szaleństwo...to jest cudowne!!!

JaMajka pisze...

Mamo, jaki wypas :) To ja poproszę taki czas w pastylkach, może sprzedajesz na sztuki?!
Cudne wykonanie i jak zwykle pomysł najwyższych lotów, za każdym razem mnie zachwycasz i zaskakujesz :) A już myślałam, że trochę Cię znam :P A tu za każdą pracą coraz większe niespodzianki :D

Annar pisze...

CUDO !

Monia pisze...

Wspaniale pomysłowy i cudnie wykonany!

Katharinka pisze...

Niesamowita praca!!!
Forma jest nieziemska :D
:*

Matilde pisze...

Pomysł odjechany, że tak powiem :) Praca powaliła mnie po prostu na kolana!

Agnieszka - Anna pisze...

jest świetny! szczerze podziwiam

nowalinka pisze...

Świetny czasownik, ale dopracowany i pomysłowy :)

Anuszka pisze...

jak dla mnie całkowicie, totalnie, niesamowicie genialny!! :)

Belladonna pisze...

Prawdziwa piękność!