czwartek, 25 sierpnia 2011

Uwiedziona

Uwiedziona zostałam przez 2 wyzwania:-)

Na scrapki.pl wyzwaniowo zabawa w liftowanie kartki Betik mnie skusiła (z małą pomocą Jamajki:-)) i we wtorek wysklejałam kartkę:




Ramka i motyl uhkowy ze stempell&kartoon, oczywiście, a poza tym ścinki i resztki, w tym fajny kawałek karbowanego tzw. szarego papieru od Kasi/szkieuka:




A na dokładkę digi scrap na wyzwanie na Polkach wg mapki:



Z zastosowaniem zestawu spring mini kit ze strony kevinandamanda.com, czcionki EFN Spokojny i pędzel ptaszek - pochodzenie nieznane, a (właściwie zapomniane po prostu, jeśli ktoś wie, skąd mogę to mieć, proszę o znak, to podlinkuję).


I na dziś tyle. Prace wrą:-)

14 komentarzy:

Jyoti pisze...

W coraz to nowej szacie są twoje kartki. Tą "ubrałaś" przepięknie i stylowo!
Digi scrap też fajny:)))

Nordstjerna pisze...

Kartka super - bardzo klimatyczna i pięknie zrobiona :)

silence pisze...

Jestem pod wrażeniem Twojej interpretacji pracy Betik. Ciekawe warstwy, a motylek jest dopełnieniem całości.

Madzik pisze...

Świetnie wyszło ci to digi. Co nie weźmiesz w łapy -wszytsko jakoś potrafisz połączyć. Cudnie ;o)

nimucha pisze...

Pięknie ci, Mrouh, wiatr w żagle dmucha :) Śliczna kartka!

FojAga pisze...

Kartka mnie powaliła-jest piękna.

Monia pisze...

Świetny lift,wspaniałe kolory i warstwy :)

Kasia pisze...

Ta kartka wyszła powalająco, te warstwy i inne dodatki... super!

Aszczka pisze...

Niesamowita kartka, piękne kolory

efinka pisze...

PIĘKNA!!! fiu fiu fiu!!!

JaMajka pisze...

Pięęęęękna kartka :)
A digi - ja nie wiem, jak to ugryźć, podziwiam, że to zrobiłaś :)

Bea pisze...

Świetne są! Kratka liftowa zawłaszcza mnie urzekła!

KOLOROWY ptak pisze...

zakochałam się w tej karteczce! jest boska!!!!!!!

zielonooka pisze...

mrrrrrrrr, kartka piękna!!!