środa, 17 sierpnia 2011

Trybikiem być - brzmi dumnie


Tak, miło mi oznajmić oficjalnie, że zostałam dumnym i szczęśliwym trybikiem w machinie ekipy promującej produkty sklepu Stempell&Kartoon:-) 

Stało się to w trybie błyskawicznym... tak szybko, że kiedy robiłam pierwszą kartkę, jaką Wam dziś przedstawiam w długim i fascynującym cyklu prezentującym skarby sklepiku, nie miałam pojęcia, w jakiej roli wystąpi...
tak szybko, że się dałam parę razy podrapać kotu, żeby sprawdzić, czy mi się wszystko nie przyśniło...:-)
na szczęście istnieją dokumenty pisane na ten temat, haha:-)

Zatem- dwa tekturkowe trybiki w bardzo pozytywnej kartce.


Tłem i kolorem kartki jest kawałek tkaniny, o której już wkrótce opowiem Wam więcej:-)

A dziś jeszcze mam zaproszenie na urodziny do Szefowej:-)

Życzenia i zapisy do kolejki po stempelkowe słodkości ze sklepiku przyjmowane będą do 23 sierpnia:-) Klik w obrazek poniżej, by się dowiedzieć, co trzeba zrobić, żeby się załapać na przyjęcie:



8 komentarzy:

Jyoti pisze...

Karteczka rzeczywiście kojąca!!!
No i oczywiście gratuluję nowej roli!!!

silence pisze...

Z przyjemnością będę podglądać co stemplujesz i jakie czary robisz z kartoników :) Pierwsza praca od razu pełna inspiracji. Czekam z ciekawością na historię szala.

JaMajka pisze...

Gratulejszyn :) I cieszę się, że to Ty właśnie :) BARDZO!

Magda Matraszek pisze...

no i bravo!!! zasłużone to wyróznienie - gratuluję :)))

Asia pisze...

Również gratuluję :) Już się doczekać nie mogę Twoich postów :)

Joasiunia:) pisze...

Gratulacje Kochana!!!!!!!:*:*:*
Kartocha boska:D

maj. pisze...

Gratulacje!!!!!

lin_ka1 pisze...

Nie wiem czego bardziej gratulować... pomysłu z wykonaniem karciochy czy może znalezienia się w tak szacownej ekipie...?
Z resztą kolejność chyba mało ważna bo w sumie i tak wszystko zmieści się w jednym ciągłym tworzeniu, z czego jestem niezmiernie zadowolona. W końcu lubię do Ciebie zaglądać i zachwycać się pomysłami i wykonaniem Twoich dziełek. :)