poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Masz agrafkę?

Spięłam się, na razie prowizorycznie- agrafkami, bo takie było życzenie GosiF na portalu Polki Scrapują :-)
Minimum trzy agrafki są. Kwiatki i guziki od Rachel, kawałek filcu, papier Idylla (ciekawe, kto by poznał, gdybym nie napisała:-)) ze scrap.com.pl zastemplowany na zielono (tusz latarniowy) i czarno moją najświeższą fascynacją- indyjskimi stemplami Vivy Decor:-)


I wykorzystałam w końcu przygotowane dawno temu elementy, z których miały powstać kolczyki, ale mi się wtedy odwidziało, bo te koraliki jakieś blade... jednak znalazły miejsce dla siebie:-)


Tag jest zieloniutki jak szczypiorek i nie tylko, więc pasuje na wyzwanie Annar na CraftArtwork.


A do spięcia się twórczego zapraszam i ja na craftypantkach- kto chętny na wymianę? :-)

15 komentarzy:

Aszczka pisze...

Świetny tag! I ten bardzo intensywny kolor zieleni też mi się baaaardzo podoba - lubię takie.

Jyoti pisze...

U Ciebie zawsze znajdą się jakieś pomysłowe rozwiązania! Ślicznie Ci ten tag wyszedł:)))

carrantuohill pisze...

super efekt

Magda Matraszek pisze...

świetne te agrafki! i tak soczysta zieleń,ze się ja schrupac chce!

JaMajka pisze...

Klamerki zakupione, aczkolwiek chyba nie drewniane, bardziej jakby... bambusowe?
Tag bombowy, pięknie nastemplowałaś, kusisz tymi stemplami...

nimucha pisze...

Śliczny!!! Pomysł agrafkowo-koralikowo-zawieszkowy super!!!

ania s pisze...

Piękny tag! Prześliczne tło! :)

pyt.ka pisze...

piękny!:) kolory rewelacyjne!!!

zapraszam do mnie na CANDY. :)

Michelle pisze...

soczysty! :)

Annar pisze...

Cudownie zieloniutki !!!
Dziękuję za udział w zabawie ;)

silence pisze...

Smakowity szczypioreczek. Podpięty agrafkami nabiera ostrości :) Pozdrawiam!

rachel pisze...

łał....rewelacyjny pomysł....super efekt końcowy...no szczena w dół:)

maj. pisze...

Piękny!!! Super spięcie!

Molly pisze...

pomysł na agrafki jest niesamowity ;)) rewelacyjny tag!

Pozdrawiam :)

Katharinka84 pisze...

Fantastyczny tag zielony!!!
:*