piątek, 12 sierpnia 2011

samowolka kolorystyczna


Zaraz po zielonym tagu i zabawie z indyjskimi stemplami powstał kolejny tag, jeszcze przed ogłoszeniem kolejnego koloru do książeczki tagowej w CraftArtwork. Nie trafiłam w kolor, ale frajda z robienia mi wystarczy, tym bardziej, że zużyłam roboczy skrawek papieru, który mi służył jako podkładka do psikania glimmer mistami dla ubogich. Po prostu nie mógł się zmarnować:-) W użyciu tez kwiatki i kryształki z puszki-paczuszki od Rachel, a także -a jakże!- tradycyjnie listek ze stempell&kartoon:-)

Czerwony tag już powstał, czeka na publikację. Każdy z innej bajki... ale to przecież nic nie szkodzi, prawda?



Tusz fioletowy na listku i glossy ze scrap.com.pl


Teraz zmykam, ale planuję dziś coś pokleić... będzie co pokazywać:-)


P.S. A Kasia świętuje 1000. post. To jest coś! Z tej okazji rozdawnictwo:

11 komentarzy:

Danka M. pisze...

A ja trafiłam w kolor i czerwony wcześniej zrobiłam ale już go pokazałam i dlatego drugi zrobię:)
Podobają mi się Twoje prace bo ... no bo i już! Do tego wykorzystujesz to co masz pod ręką no i frajdę z samego robienia masz. Chyba sobie kajecik założę na Twoje porady cenne ... .

Viol pisze...

Nie wiem czy Ci juz mówiłam ale UWIEBIAM:):):):)

Nordstjerna pisze...

Aaaaa! Boski jest!!!

Jyoti pisze...

Mmmm, piękny!

JaMajka pisze...

O mamuśku, ależ ten listek dopieściłaś!!! Genialny kolor :) I cały tag taki pięknie "zabałaganiony" :)

silence pisze...

Taka samowolka może Ci ujść bezkarnie ;) Świetny jest ten tag. Dzyndzel po-puszkowy idealnie się wpasował.

Oleander pisze...

Ale jest boski! Kolor bardziej mój niż czerwień :) cuuudo :)

BRONKA pisze...

Kto powiedział że Artysta musi być zdyscyplinowany...
bardziej już niepokorny, nietuzinkowy
ale nigdy posłuszny ;-D
Podejrzałam twój patent z farbkami
i może nie uwierzysz, ale dziś wpadłam na pomysł że mgiełki można zrobić zanurzając w wodzie zwykły
"papier kolorowy".
Co prawda nie ma połysku, ale jaki wybór kolorów, pozdrawiam:-)))

Guriana pisze...

ależ mnie zauroczyłaś ostatnimi tagami!!:))

Asia pisze...

Świetny!

maj. pisze...

Cudny, cudny...Kolorek bossski!!!