środa, 31 sierpnia 2011

Obróbka skrawaniem

czyli eksterminacja zielonkawych ścinków albo z cyklu papierowe skąpstwo:-)

Leżało sobie pudełeczko po jakichś wnętrzościach komputrowych, takie poręczne, zamykane. I tak jeden kawałek papierka do drugiego, aż się wykroiło ubranko dla niego. Ramka i motyl uhakowy ze stempell&kartoon.


Tak teraz myslę, że może je jeszcze podrasuję jakoś...
I teraz muszę obmyslić, co fajnego może w nim zamieszkać...


A ponieważ skrawki to moje ulubione papiery to pudło ląduje na wyzwaniu u Uhk:-) Jasne, że mam ulubione papiery w całosci, ale to jest raczej ich przekleństwo- tak mi się podobają, że nie daję rady ich ciachnąć! Albo musi minąć strasznie dużo czasu... Lubię papiery z pięknymi wzorami, ale te szczególnie trudno mi pokroić, żeby nie zmarnować ładnego obrazka, który i tak z pewnością częściowo zostanie przysłonięty... w praktyce najlepiej sprawdzają się te z drobnym rzucikiem, bo sa uniwersalne, a ich urodę widać nawet na małych fragmentach. Ścinki rządzą:-)


Pudło to już praca zaprzeszła, zrobiona jakiś tydzień temu. Tak się rozpędziłam, że się kolejka zdjęć zrobiła... wczoraj na ten przykład twinczyka musiałam wrzucić na flickra, bo by się wyzwanie craftartwork przeterminowało... Dla porządku wrzucam i tutaj, taki maluch szybki, ale mnie natchnął i będzie ciąg dalszy w tym stylu:-)


To na dziś tyle... promyczki Wam posyłam, bo u mnie świeci intensywnie:-)

Aaaa, zapomniałam dodać że robiąc pudło cały czas Kulkę miałam na myśli i jej perfekcyjne patchworki. Niestety, moja maszyna ma zupełnie co innego na mysli... regulacji łaknie jak nie wiem....

13 komentarzy:

Po prostu Asia pisze...

śliczne pudełko! ja ostatnio też pokochałam skrawki papierów i właśnie kończę taką pracę więc na dniach zapraszam do mnie ;)
twinczyk bardzo mi się podoba, jest przeuroczy :)

Kulka pisze...

Kocham ścinki! I Twoje pudło także :)

Katharinka pisze...

Pudełko jest fantastyczne!!!
Twinczyk jest cudny :D
:*

ania s pisze...

Pięknie obrobiłaś pudełko, a ja mam tyle małych papirków i nie za bardzo wiem co z tym zrobić (teraz chyba już wiem:)
Ale ,ale wpadlam tu , aby popodziwiać Twojego Twinchyka! Jest uroczy, chętnie popatrzyłabym na jego "rodzeństwo".
A tak wogóle to dziękuję, że wzięłaś udział w mojej zabawie w CA- cicha wielbicielka!

silence pisze...

Ścinkowiec pierwsza klasa. Maleństwo jest urocze i czekam na więcej.

Joasiunia:) pisze...

Pudełko jest świetne! Zdolniacho Ty!:)

Jyoti pisze...

Ale fajne pudełko!!! Strasznie mi się podoba!
Nie wiem, co Twoja maszyna ma na myśli, ale całkiem dobrze sobie radzi! Za to moja, nowa nieużywana już 1,5 roku w szafie siedzi- zamknięta i nieuzywana...

nowalinka pisze...

Świetne pudełko, fajnie współgrają kolory skrawków :) I Twinczyk niczego sobie, taki swojski i uroczy :)

Michelle pisze...

Jak zawsze - same śliczności!

JaMajka pisze...

Genialne pudełko, podobają mi się te szycia :) Ja mogę w tym pudełku zamieszkać ^^ Szuflandia? :P

JaMajka pisze...

A tłincz pięęęęęękny... Full romantic ;)

maj. pisze...

Aaa, pudełko super!!! Twinczyk wymiata!

JagaBa pisze...

aaaale piękne pudło!Wspaniały sposób na wykorzystanie skrawków:)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)