poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Na widelcu


Nie, nie będzie tej irytującej reklamy z tv... Sztućce to temat wyzwania AsicyP. w dziale Altered Art na Polkach:-)

Ponieważ u mnie w domu widelce, nie wiedzieć czemu , mają miażdżąca przewagę liczebną nad innymi sztućcami, to właśnie na widelec nadziałam... wachlarz:-) (a łyżka na to- niemożliwe!):-) Jego zęby (podobno się fachowo je nazywa "zębiskami") idealnie wpasowały się w kanaliki tektury falistej, która jest bazą części wachlującej, a została oklejona kropeczkowo-czekoladowym papierem od Rae z dodatkiem papieru pakowego oraz przyozdobiona własnoręcznym kwiatulcem i stemplem ptaszęcym znanym Wam już skadinąd:-) na środku wytuszowany wzór z szablonu vivy decor.


Baaaardzo się przydał w ten weekend... Wiem, że lato nas nie rozpieszczało, ale nie mogę się powstrzymać przed czuciem ulgi, że jest dziś tak bardzo chłodniej... Wyruszam w miasto, korzystając z faktu, że nie zacznę się skraplać zaraz po wyjściu z domu:-)

13 komentarzy:

coco.nut pisze...

super ten wachlarz!!! rączkę ma cudną, pomysł rewelacyjny!!!

asica.p pisze...

bardzo mi sie podoba.ta edycja to kopalnia pomyslow:-) buziaki

Po prostu Asia pisze...

jak zobaczyłam ten wachlarz to normalnie oniemiałam! rewelacja!

Guriana pisze...

wachlarz na widelcu...tylko Ty mogłaś to wymyślić!!!:)))
cudnie i do tego chilloutowo...mrrr!!:))

Lejdi pisze...

cudooooowny. i z tym widelcem taki szykowny :)

KOLOROWY ptak pisze...

genialny pomysł z widelcem!
świetnie się prezentuje osadzony na nim wachlarz :)

Hogata pisze...

Ale pomysł! Pięknie i praktycznie zarazem. :)

Madzik pisze...

Haha, Świetny pomysł ;o)))

maj. pisze...

Mi tam tego ciepła żal... Pomysł z wachlarzem - rewelacyjny!!!!! Wykonanie tudzież!!!!
Bardzo mocno dziękuję za Twój ostatni wpis :*
Ostatnio na plaży widziałam stada gołębi...Być może tarnobrzeskich...Nie wiem, czy nie zrobiły wymianki z mewami :)))

Nordstjerna pisze...

Ech, pomysły to Ty masz nieprawdopodobne :)

ankan pisze...

No czadowy jest, bez dwóch zdań :)

Boei pisze...

Cudowna praca! Kotek uroczy;)
Dziękuję za śliczne klamerki!:*

Madzioza pisze...

Świetny pomysł na rączkę! Śliczny wachlarz!