poniedziałek, 15 sierpnia 2011

miss triumph, czyli czerwony nadziany



Poniedziałek, nawet świąteczny to czas wyzwania altered art na Polkach. Kamilcia proponuje wykałaczki i patyczki do szaszłyków, ja znów dwie pieczenie upiekłam na jednym płomyku weny, bo razem z tagiem na wyzwanie Craftartwork:-)

Szablon różany od Lubego świetnie nadał się do tuszowania (może tylko środki nie wychodzą zbyt dokładnie, tusz za mało mokry i nie wciska się w najmniejsze otwory... ale za taką cenę to jest to całkiem niezła inwestycja:-)), kwiatek (i dzyndzelek) z materiałów z Rachelowej puszki według zeszłotygodniowego kursu Michelle, tasiemkę nie pamiętam skąd mam, bo nie noszę triumpha:-)

 
Kawałeczek z koronkowego dziurkacza jeszcze chyba ze stycznia z przesyłki od Karmeleiro, podrasowany papier w romby, wykałaczki obowiązkowe, co najmniej dwie i tag wysmażony:-) Tyle czerwonego naraz to nie jest moje marzenie, ale jakoś się udało.
Znów inny od pozostałych moich tagów- sprawia mi frajdę wykorzystywanie różnych pomysłów na takiej małej przestrzeni i w tak niezobowiązującej formie. Wy też bawcie się dobrze, wykałaczkami i czerwienią... niekoniecznie razem:-)




Mam nadzieję, że Wasz weekend był równie fajny, niespodziewany i słoneczny, co mój...

Przypominam o świętowaniu u Kasi i wymianie klamerkowej na craftypantkach!

9 komentarzy:

Oleander pisze...

Hmmm..Czerwień to nie moja bajka, chociaż czasami jakoś da się z nią wytrzymać. Ale Twój tag (jak zdrobnić tag? Nie lubię zdrobnień, ale czasem mnie nachodzi, hihihhi) jest świetny. Bo ta czerwień jest taka jaka być powinna :) Wykałaczki dodają jej ostrości :) Pozdrawiam.

Nordstjerna pisze...

Strasznie, ale to strasznie mi się podoba! Wykałaczki kojarzą mi się ze szpilkami we włosach z zupełnie innej epoki, w zasadzie cały tag również - taki trochę jakby międzywojenny, trochę jakby orientalny, chociaż nie ma w nim nic dosłownego. Super!

Ayeeda pisze...

Już podziwiałam na SP! Boski!! Twoje pomysły ciągle mnie zaskakują:)

Danka M. pisze...

No proszę ... z kilku różnych resztek, kawałków czy ,,świetnie się nadających,, można takie cudeńko zrobić ... a czerwony jest dobrym kolorem bo ma w sobie to coś (zresztą, każdy kolor ma to coś), mnie się podoba!

Berberis pisze...

Fajny tag stworzyłaś - czerwień nie jest łatwym kolorem ale poradziłaś sobie znakomicie :)

Annar pisze...

Magiczny !!!!!
Doskonale radzisz sobie czerwonym !

BRONKA pisze...

Czerwony "totem pszczoły" bardzo mnie urzekł swą prostotą i elegancją,
super :-)))

Katharinka84 pisze...

Dla mnie bomba!!!
Cudny ognisty kolor :)
Rewelacyjna forma :)
:*

JaMajka pisze...

Wpadłam wczoraj na chwilę pooglądać, bo mnie skusiła ta czerwień :D Nie zdążyłam skomentować - dziś naprawiam ten nietakt.
Bardzo mi się podoba zamontowanie wykałaczek - i jednej w roli wieszaczka i drugiej. Kompozycja także mi się podoba, dopełniona pszczółkami :)
Bardzo udany tag(ulek) :D <--- To zdrobnienie dla Olki hihihi :D