poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Inne spojrzenie

Inne spojrzenie na okulary proponuję na Polkach w ramach wyzwania w dziale altered art:-)

Wymyśliłam sobie ramkę na zdjęcia z wakacji, którą można na płasko złożyć i wysłać w kopercie. Dzięki zausznikom, można ją wygodnie postawić, a z tyłu jest sporo miejsca na dodatkowy opis albo życzenia.




Macie okazję stworzyć sobie okulary, przez które zobaczycie dokładnie to, co chcecie:-) Kto się bawi?:-)

Na dziś mam jeszcze jedną przyjemną wiadomość- zostałam projektantką dla Galerii Rae:-)


Pozdrawiam Was w słoneczny poniedziałek... wprawdzie obudził mnie ryk kosiarek, ale zapach świeżo skoszonej trawy, przyjemny wietrzyk i słońce od razu czynią dzień pięknym... czego i Wam życzę:-)

13 komentarzy:

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Gratuluję,
i pozdrawiam
mz

barbaratoja pisze...

Gratuluję !!!
Okulary świetne, można sobie zrobić różowe i zawsze widzieć tylko cudne wspomnienia.

BETIK pisze...

Rewelacyjny pomysł z tymi okularami!!
Gratuluję miejsca w nowych DT. W pełni zasłużone!!

Guriana pisze...

zarówno pomysł jak i wykonanie świetne!!!:)))
i Gratulacje DT!!:))

Jyoti pisze...

Ale świetne te okulary!!!!!!
No i gratulacje oczywiście składam uroczyste:)))

Aluna pisze...

Pomysł niebanalny i z "jajem" :) Gratulacje z powodu wyboru !!!

magdalenardo pisze...

Świetna ramka! Bardzo pomysłowa :)
Gratuluję awansu na projektantkę :)

Po prostu Asia pisze...

pomysł fantastyczny! mam nadzieję, że to wyzwanie mnie nie przerośnie :)
gratuluję miejsca w DT! :*

Ayeeda pisze...

Gratuluję:) A okulary i Twoje pomysły jak zwykle zachwycają!!!

silence pisze...

Okulary są genialne! Cieszę się razem z Tobą z Twojego awansu do DT :) Ależ ciekawa jestem co wymyślisz w najbliższym czasie. I czekam na odsłonę niebieskiego taga - bo przecież powstanie, prawda? :)

Rydia pisze...

Wow ,okulary rulezzzzzzz no i serdecznie gratuluję miejsca w DT :)

maj. pisze...

Gratulacje!!! Okularki fantastyczne!!!

skrzatka pisze...

Nie znam klucza, wg którego blogger daje mi lub odbiera prawo zamieszczania komentarzy, teraz akurat szczęśliwie dopuszczona mogę tylko westchnąć nad Twoim twórczym pomysłem i pięknym wykonaniem.
Pozdrawiam
Skrzatka