wtorek, 23 sierpnia 2011

Dziura w niebie

Będzie tag. Obowiązkowy, niebieski, wyczekany (oczywiście w ramach zabawy na craftartwork).

Wiadomo, że niebieski to mój ulubiony, a jednak- byc może właśnie dlatego- nie jestem z taga do końca zadowolona. Chyba oczekiwania zbyt wielkie... Wydaje mi się dość mało wyrazisty i blady, ale...

...dziura w niebie została szczęśliwie załatana za pomocą siatki ochronnej na komary (jak się nie ma tiulu prawdziwego, to się lubi moskitierę:-)) i ramki ze stempell&kartoon. Ten detal uważam za udany:-)




Jak powstała dziura w niebie? Na kartonie oklejonym papierem w chmurki odrysowałam środek ramki i możliwie jak najstaranniej wycięłam ten kształt nożykiem do tapet. Następnie ramkę pomalowaną na ciemny turkusowy kolor podkleiłam kawałeczkiem siatki, uważając, żeby żadna niteczka nie wystawała poza kontur. Przygotowaną w ten sposób ramkę przykleiłam tak, żeby pasowała do wyciętego otworu. Na środku siatki wylądował kryształek, którym podzielił się ze mną siostrzeniec, a wyżej stempelkowa ważka z mega paki skrapowych słodyczy od Kasi/Szkieuka:-) Poza tym znów indyjskie stempelki vivy decor, sporo distressowego tuszu broken china (pofarbowałam nim siatkę-dzyndzelek i kwiatek) oraz czarna konturówka do szkła na kropki.

Tak się łata dziury w niebie:-)

Zdaje się, że o czymś zapomniałam, ale nic straconego- pewnie się przypomni i będzie okazja do napisania o tym tutaj, bo mam cały ogonek prac do pokazywania i produkują się następne:-)

14 komentarzy:

Oleander pisze...

Mmmmmmmm...świetna ta dziura :)

Jyoti pisze...

Jak już dziury w niebie umiesz łatać, to co będzie dalej, hihihi?!
Piękne niebieskości na pięknym tagu!

asica.p pisze...

świetny jest!!!

viva pisze...

haha - no świetna dziura w niebie! bardzo mi się ten tag podoba! :-)

silence pisze...

Aaa, wiedziałam, że będzie oryginalnie. Strasznie podoba mi się ten pomysł z załataną dziurą w niebie. Ciekawa interpretacja.

Ayeeda pisze...

Mi się podoba i to bardzo:) A dziura - NIEBIAŃSKO ZARĄBISTA:):):)

Joasiunia:) pisze...

Ale super:)

Sabbath pisze...

Mrough, zaglądam tu do Ciebie często, choć sporadycznie komentuję. Ale tym razem wreszcie napiszę to, co mi po głowie chodzi od ponad miesiąca. Że ostatnio naprawdę niezwykle piękne rzeczy pokazujesz. Naprawdę. Albo mnie się wydaje, albo wzniosłaś się na kolejny level artyzmu. Gratuluję!

Katharinka84 pisze...

Super!!!
Świetny pomysł na łatanie dziur w niebie :P
:*

nimucha pisze...

Jest śliczny i jak najbardziej konkretny :)
Podobnie jak Sabbath uważam, że pięknie wzlatujesz a ten tag jest tego dowodem :)

Po prostu Asia pisze...

świetny pomysł! i boskie wykonanie :)
jeśli nadal nie jesteś do końca z niego zadowolona to ślij do mnie ;))

BRONKA pisze...

A jak pięknie ważkę konturówką wyrzeźbiłaś, pomysł na dziurę
przedni :-)))

Annar pisze...

Świetny tag !

Monia pisze...

Świetnie załatałaś tę dziurę :) Piękny i pomysłowy tag :)