czwartek, 4 sierpnia 2011

dwa cale

Miały być trzy, ale coś mi się popultało:-)

Jeden cal, czyli inczyk na pudełeczku dla innych inczyków. Inczyk z zębatką od Stempell&Kartoon, a kwiatek z tapety od Rachel:)


A tu tag z kwiatem. Ukulałam sobie kiedyś kwiatka ze starej książki (takiego jak z kursu Michelle) i tak się walał biedaczyna, bo ja za kwiatkowa to nie jestem- chyba, że trzeba:-) Potem w przypływie eksperymentów chlapnęłam go glimmer mistem dla ubogich i znów leżał. A ponieważ Nimucha mi przypomniała swoim postem, że jest takie wyzwanie Guriany na Craft Artwork, że kwiat własnoręczny się wpasuje, to zrobiłam tagulca. Ze stempelkiem inczykowym, który odbiła mi Viva na spotkaniu w Rzeszowie i z listkiem z Efinkowego sklepiku.




Jak widać, resztki siatki wtykam, gdzie się da, ale już niebawem nowy temat craftypantkowy zawładnie moim, i mam nadzieję Waszymi, umysłami:-)

7 komentarzy:

JaMajka pisze...

Pudełeczko piękne! Czyżbyś zbierała się do masowej produkcji/wymiany inchies? :>
A ja tak się zabieram za tego taga z kwiatkiem, jak pies za jeża :P i zabrać się nie mogę... Może Twój tag będzie kopem motywującym do roboty? :)

Viol pisze...

cudownie się ciebie czyta i oglada twoje prace:):)

Jyoti pisze...

Bardzo mnie zaintrygowały inczyki???
Jak również zachwyciło mnie pudełeczko!!!
A do taga też się tak zabieram i zabieram,no bo właśnie kwiatowa też nie jestem... A twój tag piękny jest!

nimucha pisze...

A tu też same śliczności:) Pudełeczko jest słodkie, a tag trzeba powiększyć, albo przypatrzeć uważnie, bo wtedy widać całą jego urodę (za małą fotkę wstawiłaś).
:)

Lili pisze...

no, ładnie ładnie:) i pudełko i tag robią wrażenie. a kwiatka ukulałaś fajnego:)
zapraszam na moje "pomocne candy"

Katharinka84 pisze...

Piękne prace!!!
Obie mają świetną kompozycję i kolory :)
No i dodatki... mrrr... :D
:*

Annar pisze...

Rewelacja !!!!!
wszystkie prace są cudne !